• Artykułów
    AUTHOR

    Sławomir Błaszczak

    Odpowiadam za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe. We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpię z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują mnie nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szukam metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Pytanie, na które stale szukam odpowiedzi, to jak w dzisiejszych czasach budować zaangażowane zespoły. Moje doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. Pełniłem funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierowałem Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, byłem liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills. Posiadam certyfikaty lidera zmian i kształtowania kultury organizacyjnej (ITIM), Coacha ICC, Biznes Coacha ICC, Superwizora ICC, Trenera Grupowego (WSPS/LP) oraz Extended Disc. Jestem także trenerem Akademii Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. Ukończyłem SGH. Realizowałem projekty m.in. dla firm: Agros Nova, Aviva, BZ WBK, Carlsberg, Cemex, Citibank, Colgate–Palmolive, Danone, Energa, Ernst&Young, Gillette, Grupa Lotos, HP, IKEA, Johnson&Johnson, Kamis, Kraft Foods, Kruszwica, Media Saturn, Medicover, Nestle, Orange/TP, Philips Lighting, PKN Orlen, PKO BP, Samsung, PZU, Pracuj.pl, ING.

PUBLIKACJE AUTORA
  • Menedżerze, zejdź z piedestału

    Menedżerze, zejdź z piedestału0

    Najnowsze badania 4Results pokazują, że menedżerowie nie potrafią do końca radzić sobie z wymaganiami przedstawicieli pokolenia Y i Z.

  • Polskie firmy niegotowe na VUCA

    Polskie firmy niegotowe na VUCA0

    Niepewność i ciągła zmiana wymagają lepszego przygotowania menedżerów i umiejętności zarządzania oczekiwaniami, dbania o emocje pracowników.

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER