Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku. Zdaniem 44 proc. badanych określenie tego okresu powinno brzmieć inaczej. Według 43 proc. Polaków zmiana nazwy „urlop macierzyński” na bardziej neutralną mogłaby wpłynąć na poprawę postrzegania pracy opiekuńczej wykonywanej przez
To pytanie spędza przysłowiowy sen z powiek wielu organizacjom, bez względu na wielkość czy branżę. Lubimy wyzwania i nie boimy się trudnych pytań, dlatego co roku od ponad dekady w Agencji Grow tworzymy raporty, które pomagają działom HR obierać odpowiedni kurs w swoich działaniach na rzecz pracowników i biznesu. W tym roku, we współpracy z
Już 2 lipca zapraszamy do udziału w XV Konferencji LatoHR 2024 pt. ,,Mistrzowski HR” organizowanej przez firmę Inwenta. Tegoroczna agenda konferencji jest naprawdę ciekawa i z pewnością sprzyjać będzie wymianie doświadczeń oraz wiedzy. Podczas konferencji prowadzonej przez Pawła Dudka będzie można m.in.: poznać prawdziwych Mistrzów HR a więc osoby, które przez ostatnie 20 lat wpływały
Ponad połowa osób w środowisku pracy (52%) czuje się przeciążona emocjonalnie, a 48% przyznaje, że czuje się zmęczona ciągłymi zmianami w miejscu pracy. To jedne z wniosków płynących z ogólnopolskiego badania „Presja zmian a emocje i zdrowie psychiczne w środowisku pracy”, zrealizowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bliżej Siebie” przez Grupę ArteMis, pomysłodawcę kampanii. Badanie jest
Zdrowie pracowników ma ogromne znaczenie dla jakości ich życia oraz aktywności zawodowej i społecznej. Jest cenne również dla pracodawców. Przekłada się na wyniki finansowe firm.
W dzisiejszym dynamicznym i nieustannie ewoluującym środowisku biznesowym dziedzina zarządzania zasobami ludzkimi (HR) odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu sukcesu organizacji.