Książka Dana Martella „Jak odkupić swój czas” rozpoczyna się od wątku kryminalnego i mogłoby się wydawać, że będzie to kolejna opowieść o policjantach i złodziejach, ale nic bardziej mylnego. Autor w publikacji tej pokazuje jak zarządzać firmą i jednocześnie dbać o siebie, o swój czas prywatny. Okraszona słowem bestseller, czy dla mnie nim jest? Nie
CZYTAJ WIĘCEJWspółczesny rynek pracy wymaga zarówno kompetencji twardych, takich jak znajomość technologii cyfrowych czy języków obcych, jak i umiejętności miękkich.
CZYTAJ WIĘCEJRóżne pokolenia w zespole mogą wzajemnie się uzupełniać – wiele zależy od managera
CZYTAJ WIĘCEJWykształcenie już nie wystarczy, aby wypełnić lukę w umiejętnościach a szansa na awans to dla wielu pracowników główny powód do tego, aby nadal pracować u obecnego pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJSą pokoleniem, które spowodowało nieodwracalną zmianę w relacjach na rynku pracy. Zamiast ubierać Zetki w krzywdzące stereotypy, poznajmy je lepiej – bo jest w nich ogromny potencjał.
CZYTAJ WIĘCEJŚwięta to czas magii, ciepła i…prezentów. Ta radosna atmosfera często też przenika do naszych miejsc pracy.
CZYTAJ WIĘCEJWiatr zmian w męskim świecie IT wieje dość delikatnie. Czy jest szansa na zmianę frontu i lepszą prognozę zawodowej pogody dla kobiet?
CZYTAJ WIĘCEJLata mijają a my ciągle pytamy: jak zarządzać zdalnym zespołem, żeby dobrze pracował? Odpowiedź jest znacznie prostsza niż mogłoby się wydawać.
CZYTAJ WIĘCEJWprowadzenie praktyk prozwierzęcych w miejscu pracy może zwiększyć produktywność pracowników i przyczynić się do poprawy wyników firmy. Taki wniosek płynie z tegorocznego badania przeprowadzonego przez portugalskich naukowców. Eksperci ze sklepu zoologicznego zooplus podkreślają, że to tylko jeden z wielu pozytywnych efektów tworzenia biur przyjaznych zwierzętom. Praktyki prozwierzęce zwiększają produktywność biura Naukowcy z Instituto Universitário de
CZYTAJ WIĘCEJO tym, że komfort w miejscu pracy realnie oddziałuje na zaangażowanie pracowników, wiadomo nie od dziś. Co na ten temat myślą przedstawiciele najmłodszej generacji pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJ