Tylko 19% badanych uznaje, że praca w regularnym kontakcie z klientem w sposób pozytywny wpływa na ich ogólny dobrostan psychiczny i samopoczucie.
CZYTAJ WIĘCEJJeszcze kilkanaście lat temu jedynym z najbardziej popularnych benefitów były tak zwane owocowe czwartki, prywatna opieka medyczna czy karnet na siłownię. Dla firm był to sposób na zwiększenie lojalności swoich pracowników, wzmocnienie swojego wizerunku oraz przyciągnięcie nowych talentów. Wraz z upływem lat jednak zmniejszała się siła takich benefitów. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJKorzystanie z oferty kulturalnej może być remedium na pogarszającą się kondycję psychiczną społeczeństwa. Rusza kampania „Wszystko gra?”!
CZYTAJ WIĘCEJJak wyróżnić się na tle innych firm i przyciągnąć wartościowych pracowników? Czym jest EVP? Jak można je stworzyć i dobrze zidentyfikować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie w najnowszym artykule.
CZYTAJ WIĘCEJŚwiadome organizacje coraz chętniej inwestują w dobre samopoczucie pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJZ początkiem grudnia wiele osób rozpoczyna odliczanie dni do Świąt Bożego Narodzenia, ale także do Nowego Roku. To czas podsumowań, oczekiwania na nowe otwarcie i spisywania noworocznych postanowień. Również w firmach jest to okres planowania celów na przyszły rok. A z jakimi wyzwaniami przyjdzie mierzyć się pracodawcom w nadchodzących miesiącach? Wyniki „Badania zaangażowania polskich pracowników
CZYTAJ WIĘCEJPojęcia work-life balance czy wellbeingu już od wielu lat funkcjonują w dyskursie publicznym. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy troska o dobrostan pracowników stała się jeszcze większym wyzwaniem dla pracodawców i działów HR. W czasach niepewności i kryzysu, gdy pracownikom niemal nieustannie towarzyszy stres, firmy ze szczególną uważnością powinny podchodzić do okazywania im wsparcia i
CZYTAJ WIĘCEJDbanie o dobrostan jednostek, społeczności, ale też otaczającego nas środowiska, to wyznacznik rosnącej świadomości i odpowiedzialności.
CZYTAJ WIĘCEJ