Czy wynagrodzenie za pracę jest formą komunikacji? Jak najbardziej! To przekaz, który mówi pracownikowi, ile jego praca jest warta dla pracodawcy. Problem w tym, że jeśli pracodawca nie pomoże pracownikowi zrozumieć związku pomiędzy wkładem pracy a zarobkami, może to doprowadzić do nieporozumień i w końcu, do odejścia z firmy.
CZYTAJ WIĘCEJAsertywność, bardzo często mylnie identyfikowana jedynie, jako zdolność do odmowy, wielokrotnie uważana jest za umiejętność złą lub przynajmniej niemile widzianą przez pracodawców.
CZYTAJ WIĘCEJTrendBook HRI to publikacja będąca efektem prac zarządzających, liderów branży HR oraz menedżerów HR.
CZYTAJ WIĘCEJPodstawowe pytanie, które powinniśmy sobie zadać to: co daje nam dobrze zaprojektowana zakładka dotycząca kariery? Mówiąc krótko – bardzo dużo.
CZYTAJ WIĘCEJ„Content is king” – to powiedzenie jest znane każdej osobie zajmującej się marketingiem. Ale czym tak naprawdę jest content marketing?
CZYTAJ WIĘCEJNie jeden raz spotkałam ich. Byli jak ćmy lecące do światła, albo wrony masowo obsiadające drzewo. Mijała chwila i od razu zaczynali, bez tzw. „krempacji”. Prosto z mostu. Narzekacze pracowi.
CZYTAJ WIĘCEJ