Wizerunek firmy, jej marka i reputacja to suma wyobrażeń, przekonań, odczuć i wiedzy, które w pewnym „opakowaniu” sprzedaje HR-owiec kandydatom do pracy. Ubarwianie wizerunku, jeśli nie idą za tym realne działania firmy, ma krótkie nogi.
CZYTAJ WIĘCEJWypłacanie wynagrodzenia na rzecz osób fizycznych na podstawie kilku różnych tytułów to popularna forma stosowana w wielu przedsiębiorstwach.
CZYTAJ WIĘCEJWyniki globalnego badania produktywności przeprowadzonego w 2017 roku na zlecenie Unit4 pokazują, że większość pracowników średnich i dużych firm nadal poświęca 1/3 swojego czasu pracy na mozolne zadania administracyjne.
CZYTAJ WIĘCEJPolacy to mistrzowie multitaskingu. W pogoni za efektywnością i coraz lepszymi zawodowymi wynikami chcemy robić coraz więcej i to w jak najkrótszym czasie
CZYTAJ WIĘCEJDynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe sprawia, że działy HR zmieniają sposób działania. Coraz częściej są one postrzegane jako istotny partner odpowiedzialny za jedno z najważniejszych zadań – strategiczne wsparcie biznesu.
CZYTAJ WIĘCEJCzy planuje pani dzieci? Na kogo pan głosował? Pali pan papierosy? To pytania, których pracodawca nie może zadać. Dlaczego? Bo łamie prawo. Nawet najlepiej wyszkoleni rekruterzy zadają czasem pytania, których zadać nie mogą. Kodeks pracy jasno wylicza, jakie informacje pracodawca może uzyskać od kandydata. Lista jest krótka – imię, nazwisko, adres i data urodzenia – mówi
CZYTAJ WIĘCEJ