Wywiad z Maciejem Michalewskim, prezesem zarządu Element, o innowacyjnych technologiach wspierających procesy rekrutacyjne.
CZYTAJ WIĘCEJEpidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po
CZYTAJ WIĘCEJ48% specjalistów podjęło działania rozwojowe w okresie pandemii.
CZYTAJ WIĘCEJPrzed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
CZYTAJ WIĘCEJJuż 4 września wejdą w życie nowe zasady delegowania pracowników w kontekście świadczenia usług i czasowych wyjazdów do spółek w ramach grupy kapitałowej. Z badania przeprowadzonego przez PwC wynika, że przedsiębiorcy obawiają się zmienionych przepisów – jedna piąta respondentów twierdzi, że nowe zasady wpłyną negatywnie na ich biznes poprzez zmniejszenie przychodów lub wzrost kosztów ich
CZYTAJ WIĘCEJNajczęściej oferta benefitowa jest dostępna dla pracowników branż IT, telekomunikacyjnej i usługowej.
CZYTAJ WIĘCEJ