Patrick Lencioni odkrywa pięć dysfunkcji leżących u podstaw wielu problemów, z jakimi borykają się współczesne zespoły.
CZYTAJ WIĘCEJDla Polaków bardzo ważne jest również, aby firma umożliwiała pozyskanie niezbędnych kompetencji cyfrowych w przypadku digitalizacji produktów oraz procesów i usług.
CZYTAJ WIĘCEJEmocje pozytywne informują człowieka o tym, że zbliża się do celu, a negatywne, że się od niego oddala lub jego realizacja jest zagrożona.
CZYTAJ WIĘCEJNa uczestników czeka 150 miejsc pracy w firmach globalnych i rodzimych markach z sektora nowoczesnych usług biznesowych, zrzeszonych w ABSL.
CZYTAJ WIĘCEJTeoretycznie znamy korzyści z tworzenia różnorodnych zespołów, w praktyce jednak wybieramy niewłaściwe kryteria.
CZYTAJ WIĘCEJOd doświadczenia i empatii kadry zarządzającej zależy, czy będzie w stanie wychwycić, co leży w obrębie potrzeb niewerbalnych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJ