Prezes i szef sprzedaży Westhill Consulting. Odpowiada za rozwój produktów standaryzacji sprzedaży i obsługi Klienta. “Czuję się ambasadorem ich potrzeb i dlatego od kilkunastu lat buduję, i wspieram innych w budowaniu, prawdziwie partnerskich relacji z Klientami. Przez wiele lat pracowałem w korporacjach, takich jak ING, czy Medicover, zajmując się coachingiem i obsługą Klienta. Pracowałem jako
CZYTAJ WIĘCEJDyrektor Biura Projektów Westhill Consulting Z wykształcenia jest Informatykiem i finansistką. Rozwijała swoje doświadczenie na styku z Klietnem i zespołem sprzedażowym od pracy w Biurze Obsługi Klienta/Call Center w międzynarodowej korporacji z branży finansów i ubezpieczeń współpracującej z sieciami handlowymi. Następnie poprzez działy marketingu i sprzedaży aż do zarządzania dwupoziomową strukturą w Dziale Sprzedaży. “Prowadziłam
CZYTAJ WIĘCEJJoined State Street Bank, a global leader in finance and banking, as campus recruitment/ graduate employer branding specialist, during intensive growth of a recently opened office in Gdańsk. The goal is to hire 1000+ talented people in two years in a city with one of the lowest unemployment rates. #Challengeaccepted! Additionally helping friends, employees, managers
CZYTAJ WIĘCEJKatarzyna Nałęcz z Cisco Systems związana jest od 2005 roku. Przez wiele lat zajmowała się rekrutacją na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, od 2012 roku jest Dyrektorem ds. Personalnych i odpowiada za wsparcie biznesu w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Koordynując działania zespołów HR w Warszawie i Krakowie, zapewnia spójność polityki personalnej ze strategicznymi celami organizacji. W szczególności odpowiada za implementację i zarządzanie procesami ocen pracowniczych i rozwoju talentów, szkolenia, zaangażowanie pracowników oraz obszar wynagrodzeń i benefitów.
Jest absolwentką filologii romańskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz liczne szkolenia z zakresu Human Resources i sprzedaży.
CZYTAJ WIĘCEJDyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej. Odpowiedzialny za HR w największym polskim pracodawcy. Wcześniej pracował jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland SA – polskiej organizacji międzynarodowego koncernu, liczącej kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał również za obszar kadrowo-płacowy i zarządzania zmianą. Pracował Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A. Przez kilka lat zaangażowany w procesy restrukturyzacyjne w sektorze energetycznym. Odpowiadał za kwestie pracownicze i społeczne podczas konsolidacji spółek zależnych ENEA S.A. Brał udział w procesie prywatyzacji i debiutu Spółki na giełdzie papierów wartościowych. Współuczestniczył, w obszarze spraw pracowniczych, w pracach związanych z wydzieleniem operatora systemu dystrybucyjnego oraz z konsolidacją z Elektrownią -Kozienice- SA. Odpowiadał za wdrożenie strategii HR dla grupy kapitałowej ENEA S.A. Posiada również doświadczenie z prac w zarządzie spółek kapitałowych.
Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzania Projektami. W wolnym czasie sporo czyta, podróżuje – zwłaszcza na własną rękę, samemu organizując wyjazdy. Stara się regularnie biegać. Amator dobrej kuchni, który również sam sporo gotuje.
CZYTAJ WIĘCEJDoktor nauk humanistycznych, założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1997 rok), twórca trzech portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl), autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu psychologii i HR. Redaktor 10 książek poświęconych ZZL w tym: „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”, „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 11 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskie Forum Wynagrodzeń 2006 – 2014 rok). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia oraz współtwórca koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego normalny człowiek ze zwyczajną rodziną (żona, dwoje dzieci, teściowa i pies), maratończyk – amator oraz niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.
CZYTAJ WIĘCEJProwadzi mediacje cywilne, prawa pracy, gospodarcze oraz w sporach zbiorowych. Jest mediatorem w Warszawskim Centrum Mediacji oraz w Fundacji Rozwoju Mediacji. Współpracuje z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji UW, od 2010 jest wpisana na listę mediatorów prowadzoną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Magister historii oraz absolwentka Podyplomowych Studiów Negocjacji i Mediacji oraz Innych Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2010). W 2013 roku ukończyła szkolenie dla mediatorów w sporach zbiorowych organizowane przez Organizację Pracodawców RP w ramach projektu „Mediator pilnie poszukiwany” (116 godzin).
Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w pracy w przedsiębiorstwach różnych branż i wielkości. Od 20 lat pracuje na stanowisku dyrektora personalnego w międzynarodowych korporacjach. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu dialogu z partnerami społecznymi i zarządzaniu relacjami zbiorowymi, w tym – prowadzeniu rokowań i negocjacji zbiorowych, mediacji i rozwiązywaniu sporów zbiorowych. Pełniła wiodącą rolę w obszarze HR w dwóch dużych procesach restrukturyzacyjnych będących wynikiem akwizycji.
Jako Compliance Officer w spółce Real należącej do Grupy METRO odpowiadała za wdrożenie obowiązujących w koncernie wytycznych i standardów umożliwiających w każdych okolicznościach postępowanie zgodne z przyjętymi wewnętrznie zasadami oraz obowiązującym prawem. Współpracuje z organizacjami biznesowymi w wypracowywaniu systemów zarządzania konfliktami. Zaangażowana w popularyzowanie idei mediacji w środowisku pracy między innymi poprzez publikacje w branżowych czasopismach i prezentacje w ramach konferencji tematycznych.
CZYTAJ WIĘCEJAgnieszka Bieniak jest Dyrektorem HR w Grupie Pracuj SA, trenerem i certyfikowanym coachem (Erickson Professional Coach). Udziela eksperckich wypowiedzi do prasy HR i dzieli się swoim doświadczeniem podczas konferencji branżowych. Od kilkunastu lat związana jest z HR. Ma doświadczenie w wypracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań HR-owych, wspierających rozwój i efektywność organizacji. Skutecznie wdraża procesy oceny i rozwoju pracowników, modele kompetencji oraz rozwiązania informatyczne, wspomagające zarządzanie personelem. W bieżącej pracy zwraca szczególną uwagę na komunikację i employer branding, wykorzystując narzędzia i podejście marketingowe. Jako menedżer działu HR prezentuje holistyczne i coachingowe podejście do rozwoju pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJPsycholog, Trener, HRowiec i Facylitator.
Przez ostatnie 10 lat wiedzę i doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla różnych branż: telco, finanse, poligrafia, FMCG, ubezpieczenia, budownictwo i produkcja.
Obecnie jest HR Business Partnerem w DAMCO POLAND (TSL).
Posiada doświadczenie w dziedzinie HRM, zarówno od strony budowania strategii personalnej, jak i jej realizacji.
Jako konsultant z obszaru HR prowadziła projekty rekrutacji oraz oceny kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/ Development Center, obserwacji on the job, testów psychometrycznych i kompetencyjnych.
Tworzyła i prowadziła projekty outplacementowe podczas restrukturyzacji i zwolnień grupowych – bo nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.
Obszary zainteresowań: strategia firmy/ personalna, employer branding, systemy kompetencyjne/ motywacyjne, AC/DC i MBO.
Fundamentem pracy jest podnoszenie efektywności zespołów poprzez wspomaganie mocnych stron i bazowanie na potencjale rozwojowym.
CZYTAJ WIĘCEJMelanie Kreis rozpoczęła pracę zawodową w 1997 roku jako doradca w McKinsey. W 2000 roku przeszła do Apax, spółki inwestycyjnej w sektorze Private Equity, gdzie odpowiadała za transakcje przeprowadzane w Londynie i Monachium. W 2004 roku Melanie związała się z Deutsche Post, gdzie początkowo pracowała w Dziale rozwoju korporacyjnego w Bonn a potem kierowała integracją z Exel w Wielkiej Brytanii.
W październiku 2006 roku Melanie objęła przewodnictwo nad działem Zarządu na stanowisku Wiceprezesa Wykonawczego Biura Korporacyjnego/Organizacji Korporacyjnej. W 2009 roku objęła kierownictwo Działu controllingu korporacyjnego w biurze głównym Grupy. W kwietniu 2013 roku została powołana na Głównego Dyrektora Finansowego oddziału DHL Express, jednego z kluczowych pod względem generowanych zysków oddziałów w Grupie Deutsche Post DHL.
1 listopada 2014 roku Melanie została powołana do Zarządu Grupy Deutsche Post DHL jako Dyrektor ds. Zatrudnienia oraz Członek Zarządu odpowiedzialna za HR.
CZYTAJ WIĘCEJ