Dyrektor Biura Projektów Westhill Consulting
Z wykształcenia jest Informatykiem i finansistką. Rozwijała swoje doświadczenie na styku z Klietnem i zespołem sprzedażowym od pracy w Biurze Obsługi Klienta/Call Center w międzynarodowej korporacji z branży finansów i ubezpieczeń współpracującej z sieciami handlowymi. Następnie poprzez działy marketingu i sprzedaży aż do zarządzania dwupoziomową strukturą w Dziale Sprzedaży. “Prowadziłam duże projekty przygotowując nowe produkty do wdrożenia na rynek, a w ostatnich latach moim największym sukcesem był projekt dla INTER CARS – oceniony jako najepszy na świecie (Londyn 2018).
W Westhill zarządza zespołem konsultantów projektów doradczych. Prowadzi od strony merytorycznej, formalnej i organizacyjnej takie projekty jak: Standardy Obsługi Klienta, Projekty Customer Experience Managment, Akademie i Kluby Menedżera, a także projekty z obszarów wzmacniających sprzedaż. Do grona Klientów z jakimi pracowałam do tej pory należą: Scania, Iveco, Inter Cars, Sanofi Aventis, Getin Noble Bank, PKS Gdańsk Oliwa, Kuehne+Nagel, Olsen, Skandia, Warta, Philips HealthCare, Regenersis, Canpol Babies.