CASE’OWNIA HR

Edukacja wdrożeniowa: klucz do wypełnienia luki kompetencyjnej na rynku pracy

Wprowadzenie edukacji wdrożeniowej w Polsce w dużej mierze zależy od aktywnego zaangażowania pracodawców. To właśnie firmy mają kluczową rolę w kształtowaniu programów edukacyjnych, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby rynku pracy.
Czytaj więcej

Rekrutacje poufne zaczynają się od zaufania

Dla HR-u rekrutacje poufne to wyzwanie na miarę mistrza. To doskonale ułożona strategia, w której każdy, nawet najdrobniejszy szczegół musi ze sobą zagrać. Na „scenę” wprowadzane są kolejne postaci, w ściśle określonej kolejności i z zachowaniem całkowitej poufności. Paradoksalnie, wszystko jednak zaczyna się nie od realizacji misternie ułożonego planu, a od… zaufania. Dlatego twarde kompetencje
Czytaj więcej

Kultura remedium na problemy ze zdrowiem psychicznym i wypalenie zawodowe? Wywiad z inicjatorami kampanii #Wszystkogra?

Czy kontakt z kulturą może być wsparciem w walce o zdrowie psychiczne? Inicjatorzy kampanii #WszystkoGra? udowadniają, że zdecydowanie TAK! Szczegóły znajdziecie w najnowszym wywiadzie.
Czytaj więcej

Wyzwania działów HR. Wywiad z Jackiem Skowrońskim z GlobalLogic

Globalna korporacja, lokalne biura, ewolucja candidate experience i HR w HR - jakie wyzwania stoją przed działami HR w dziale IT?
Czytaj więcej

Kultura doceniania w praktyce – wywiad z Michałem Szeferem z Allianz Partners

O tym, jak budować kulturę doceniania w firmie i z jakich narzędzi skorzystać przeczytacie w najnowszym wywiadzie!
Czytaj więcej

Spersonalizowane benefity pracownicze, czyli jak skutecznie motywować i wzmacniać zaangażowanie zatrudnionych

O dobrych praktykach w zakresie motywowania pracowników i wzmacniania ich zaangażowania przeczytacie w najnowszym wpisie!
Czytaj więcej

#RolaPracodawcy czyli kilka słów o antytrendach w employer brandingu z przymrużeniem oka

Kampania #RolaPracodawcy zmienia oblicze rynku pracy. W rozmowie z Łukaszem Jarotą, Dyrektorem Zarządzającym Agencji Grow, poznacie jej genezę.
Czytaj więcej

Rekrutacja to tylko początek. Efektywny Employer Branding według Action Polska

Employer Branding to bardzo złożony proces. O tym, jak sprawić, żeby był efektywny na każdym swoim etapie, opowiada Piotr Machowski, Dyrektor HR w Action Polska.
Czytaj więcej

Rekrutacja bez granic

Czy rekrutacja ma granice? Oleksander Poloński, ReX Rekruter i Owner Appex.Team po wybuchu wojny w Ukrainie przekonał się, że nawet w najtrudniejszych warunkach można pracować na własnych zasadach. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem.
Czytaj więcej

Program zatrudnienia głuchych w Amazon

Zapraszamy do lektury wywiadu z Tomaszem Orszakiem, regionalnym kierownikiem ds. HR w Amazon
Czytaj więcej

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER