Dużo mówi się o osobach młodych na rynku pracy – millenialsach, pokoleniu Z – a niewiele miejsca poświęca się perennialsom, a jak pokazuje świat reklamy, jest to grupa godna uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji.
CZYTAJ WIĘCEJAutomatyzacja wkracza do coraz większej liczby branż.
CZYTAJ WIĘCEJ2/3 menadżerów IT krytycznie ocenia poziom umiejętności zatrudnionych pracowników, tłumacząc się m.in. brakiem środków na rozwój i szkolenia.
CZYTAJ WIĘCEJPrzy szukaniu nowej pracy niemal 33 proc. respondentów kieruje się etycznymi działaniami firmy.
CZYTAJ WIĘCEJAutomatyzacja stwarza więcej możliwości niż zagrożeń – tak uważa 63% polskich pracowników, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą PwC. Dodatkowo, 67% respondentów pozytywnie postrzega wpływ technologii na swoją obecną pracę, choć zdaje sobie sprawę, że konieczne będzie zdobycie nowych kompetencji, by utrzymać się na rynku pracy. Gotowość do uczenia się oraz przekwalifikowania
CZYTAJ WIĘCEJZ badań 4Results wynika jednoznacznie, że menedżerowie nie oceniają wysoko efektywności spotkań.
CZYTAJ WIĘCEJSpotkanie odbędzie się 22 sierpnia w The Heart Warsaw, Warsaw Spire.
CZYTAJ WIĘCEJPolacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów na świecie.
CZYTAJ WIĘCEJ37 proc. badanych codziennie – również w weekendy – sprawdza skrzynkę pocztową, a niewiele mniej, bo 31 proc. zawsze odbiera służbowe telefony.
CZYTAJ WIĘCEJ