Tym, co wyróżnia Billennium jest model biznesowy, który opiera wewnętrzną strukturę firmy na kompetencjach pracowników, a nie ich lokalizacji.
CZYTAJ WIĘCEJO dysonansach, oczekiwaniach i nowej, motywacyjnej rzeczywistości dyskutowali goście #HRonAIR.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z raportem z badania
CZYTAJ WIĘCEJJak się zachować, by nie ucierpiał wizerunek firmy?
CZYTAJ WIĘCEJPodpowiadamy, jak stworzyć wygodne stanowisko do pracy w domu.
CZYTAJ WIĘCEJW poniedziałek, 12 lipca ruszył oficjalny profil ALDI Polska na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil
CZYTAJ WIĘCEJCo trzecia kobieta uważa, że w czasie pandemii zmniejszyły się możliwości rozwoju ich umiejętności.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do udziału!
CZYTAJ WIĘCEJJob leasing pozwala na transformację formy zatrudnienia bez szkody dla wizerunku firmy.
CZYTAJ WIĘCEJCzy startupy mają coś do zaoferowania pracownikom?
CZYTAJ WIĘCEJ