Jak stworzyć skuteczną strategię employer brandingową? Zapraszamy do lektury.
CZYTAJ WIĘCEJJuż jest – szósta edycja raportu #TrendyHR. W tym roku publikację podzieliliśmy na pięć obszarów tematycznych.
CZYTAJ WIĘCEJKampania wspierać będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy.
CZYTAJ WIĘCEJCo trzeci pracownik w wyniku pandemii doświadczył pogorszenia samopoczucia psychicznego.
CZYTAJ WIĘCEJTym, co wyróżnia Billennium jest model biznesowy, który opiera wewnętrzną strukturę firmy na kompetencjach pracowników, a nie ich lokalizacji.
CZYTAJ WIĘCEJO dysonansach, oczekiwaniach i nowej, motywacyjnej rzeczywistości dyskutowali goście #HRonAIR.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z raportem z badania
CZYTAJ WIĘCEJJak się zachować, by nie ucierpiał wizerunek firmy?
CZYTAJ WIĘCEJPodpowiadamy, jak stworzyć wygodne stanowisko do pracy w domu.
CZYTAJ WIĘCEJW poniedziałek, 12 lipca ruszył oficjalny profil ALDI Polska na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil
CZYTAJ WIĘCEJ