Wizerunek firmy, jej marka i reputacja to suma wyobrażeń, przekonań, odczuć i wiedzy, które w pewnym „opakowaniu” sprzedaje HR-owiec kandydatom do pracy. Ubarwianie wizerunku, jeśli nie idą za tym realne działania firmy, ma krótkie nogi.
CZYTAJ WIĘCEJWyniki globalnego badania produktywności przeprowadzonego w 2017 roku na zlecenie Unit4 pokazują, że większość pracowników średnich i dużych firm nadal poświęca 1/3 swojego czasu pracy na mozolne zadania administracyjne.
CZYTAJ WIĘCEJPolacy to mistrzowie multitaskingu. W pogoni za efektywnością i coraz lepszymi zawodowymi wynikami chcemy robić coraz więcej i to w jak najkrótszym czasie
CZYTAJ WIĘCEJDynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe sprawia, że działy HR zmieniają sposób działania. Coraz częściej są one postrzegane jako istotny partner odpowiedzialny za jedno z najważniejszych zadań – strategiczne wsparcie biznesu.
CZYTAJ WIĘCEJEksperci są zgodni: gros wykonywanych dziś zawodów odejdzie do lamusa. Według firmy analitycznej McKinsey & Company, aż 60 proc. zawodów ma być w najbliższym czasie zastąpionych przez komputery.
CZYTAJ WIĘCEJMiały uporządkować organizację, dostarczyć menedżerom aktualnej wiedzy na temat potencjału pracowników, wzmocnić system motywacyjny, umożliwić optymalizację wynagrodzeń i zapoczątkować złoty okres powszechnej szczęśliwości w biznesie…
CZYTAJ WIĘCEJPoznaliśmy już pierwsze założenia platformy Hire, która ma pomóc w skuteczniejszej rekrutacji firmom. Na razie rozwiązanie dostępne jest w Stanach Zjednoczonych, jednak z największych organizacji technologicznych na świecie zdradziła już kilka sekretów na temat projektu.
CZYTAJ WIĘCEJZ badań przeprowadzonych przez PARP wynika, że największym problemem hamującym rozwój polskich przedsiębiorstw jest brak kadry menedżerskiej – wskazało na to aż 26% ankietowanych organizacji. Nic w tym dziwnego, bo zrekrutowanie dobrego menedżera to prawdziwe wyzwanie.
CZYTAJ WIĘCEJSpecjaliści z zakresu HR twierdzą, że już nawet 2/3 polskich firm ma problemy z pozyskaniem odpowiednich kadr. Jednak często kłopoty te można zminimalizować stosując odpowiednią taktykę pozyskiwania pracowników, bowiem na rynku pracownika coraz częściej najlepsze efekty przynoszą niestandardowe działania.
CZYTAJ WIĘCEJFirma, która zostawia negatywne wrażenia z procesu rekrutacyjnego, ponosi straty nie tylko kadrowe, ale też biznesowe. Aż 47% osób zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która zawiodła podczas rekrutacji – wynika z 4. edycji badania „Candidate Experience”.
CZYTAJ WIĘCEJ