Nowy rok, wciąż te same realia pracy. Pandemia odebrała nam „normalny” sposób funkcjonowania zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Wciąż stanowi solidne wyzwanie dla pracodawców – jak bowiem zadbać o morale, relacje, motywację i dobrostan pracowników na home office?
Świadomi pracodawcy zdają sobie sprawę, że samopoczucie pracowników, wykazanie się gestem w ich kierunku i wsparcie w codziennym życiu, mają realne przełożenie na skuteczne funkcjonowanie organizacji w trudnych warunkach rynkowych.
Upowszechnianie się pracy zdalnej wpływa także na politykę motywacyjną i oferowane benefity. Trzeba znaleźć balans między atrakcyjnością i niesztampowością benefitu a dopasowaniem go do konkretnych potrzeb. Dodatki pozapłacowe kojarzą się głównie ze świadczeniami związanymi z ochroną zdrowia, sportem i różnymi formami ubezpieczenia. Jednak warto zastanowić się, jak podwyższać standard życia pracowników za pomocą nietypowych benefitów. Jak pracodawcy definiują benefit idealny? Co cenią najbardziej? Jak wyróżnić się na tle standardowych świadczeń? O to właśnie pytamy Was – HR-owców – osoby odpowiedzialne za dbanie o doświadczenia pracowników, ich motywację i zakres oferowanych świadczeń
Zapraszamy Was do udziału w krótkim badaniu dotyczącym benefitów, które skupia się na niestandardowych rozwiązaniach z tego obszaru. Wypełnienie ankiety nie zajmie więcej niż 5-7 minut.
LINK DO BADANIA: https://benefity-badanie.webankieta.pl/
Na końcu badania znajduje się pytanie otwarte, które jest jednocześnie pytaniem konkursowym. Każdy, kto udzieli na nie odpowiedzi i pozostawi swoje dane kontaktowe, weźmie udział w konkursie, w którym do wygrania są 3 zestawy kosmetyków – każdy o wartości 300 zł – ufundowane przez organizatora badania firmę NUTRIDOME. Wygrają autorzy trzech najbardziej kreatywnych odpowiedzi.
Konkurs oraz badanie trwają do 12 marca 2021 roku. Laureatów o wygranej poinformujemy drogą mailową do dnia 19 marca 2021 roku.