Rozpoczęła się V edycja EB Kreatora, największego konkursu employer branding w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine.
CZYTAJ WIĘCEJPrzełom roku to zwykle czas podsumowań, refleksji oraz tworzenia planów na kolejne miesiące.
CZYTAJ WIĘCEJEmployer Branding jest modnym tematem. Wielokrotnie jednak we wszystkich rozważaniach i dyskusjach związanych z tym obszarem umyka nam jedna z fundamentalnych kwestii, czyli pytanie na kogo powinniśmy ukierunkować nasze działania.
CZYTAJ WIĘCEJTemat Personal Brandingu w wielu firmach powoduje poczucie zagrożenia. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJObecnie, kiedy stopa bezrobocia w Polsce wynosi zaledwie 5,7% (dane za wrzesień 2018), pozyskanie wykwalifikowanych pracowników staje się coraz trudniejsze, a co za tym idzie, rosną wydatki przedsiębiorstw związane z rekrutacjami.
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź wydaje się być przecież oczywista – jest to po prostu dbanie o odpowiedni wizerunek pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJPodstawowe pytanie, które powinniśmy sobie zadać to: co daje nam dobrze zaprojektowana zakładka dotycząca kariery? Mówiąc krótko – bardzo dużo.
CZYTAJ WIĘCEJ„Content is king” – to powiedzenie jest znane każdej osobie zajmującej się marketingiem. Ale czym tak naprawdę jest content marketing?
CZYTAJ WIĘCEJPolskie publikacje na temat ghostingu są wciąż nieliczne. Być może to dobry znak niezapowiadający rozprzestrzenienia się zjawiska na naszym rynku pracy. Jednak pojawiają się głosy, przypisujące skłonność do “ghostingu” generacji Millenialsów, którzy podobno zamiast konfrontacji i zmagania się z trudną dla siebie sytuacją wybierają ucieczkę.
CZYTAJ WIĘCEJCzasy, w których to kandydaci zabiegali o uwagę pracodawców minęły, a stosowane dotąd metody rekrutacji zaczynają zawodzić. Szczególnie w przypadku najbardziej pożądanych kandydatów z branży IT, inżynierii i przemysłu czy centrów usług wspólnych. Video ogłoszenia o pracę, atrakcyjne metody rekrutacji takie jak grywalizacja czy escape room coraz częściej pojawiają się w przeprowadzanych przez firmy procesach.
CZYTAJ WIĘCEJ