Stosunkowo do niedawna uważano, że kobiety nie powinny mieć ani praw wyborczych, ani wielu innych przywilejów. Czy to znaczy, że powszechnie uznawano je za gorsze, nienadające się do uczestniczenia w życiu społecznym, zawodowym czy politycznym? Niekoniecznie.
CZYTAJ WIĘCEJPrzez wiele lat pracowałam z działami sprzedaży i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że były to jedne z najciekawszych doświadczeń, jakie miałam okazję zdobyć.
CZYTAJ WIĘCEJWiększość praktyk zarządzania, z których korzystamy dzisiaj, jest nadal zakorzeniona w starym wzorcu „zarządzaj i kontroluj”. Nic więc dziwnego, że Polacy są najbardziej zestresowanym narodem w Europie.
CZYTAJ WIĘCEJLubisz dawać pracownikom szczegółowe instrukcje, a później dokładnie śledzić ich pracę? A może często tracisz czas i nerwy na nanoszenie najmniejszych nawet poprawek na projekty twoich podwładnych, przy czym nadal uważasz, że sam zrobiłbyś to lepiej?
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJPodejście firm do pracowników zaczyna się w Polsce zmieniać. Pracodawcy powoli dostrzegają, że aby zachęcić wykwalifikowaną osobę do współpracy na rzecz ich przedsiębiorstwa, nie wystarczą obietnice wysokich zarobków.
CZYTAJ WIĘCEJEdukacja w Polsce jest tematem nieustających dyskusji – nic dziwnego, każdy z nas ma za sobą pewne doświadczenia szkolne oraz określone poglądy na ten temat.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Małgorzatą Pukropek, psycholog i ekspertką HR Consulting w Antal.
CZYTAJ WIĘCEJ… Zatem wracając do tytułowego pytania, co decyduje dziś o skuteczności HR Business Partnera? Jaka postawa jest determinantem sukcesu?
CZYTAJ WIĘCEJSzef i pracownicy bez sprawnej komunikacji nie działają ani efektywnie, ani wydajnie. Pomimo że firmy włączają do swojego systemu komunikacji narzędzia poczty elektronicznej czy nowoczesne aplikacje, to nie można zapominać o systematycznej komunikacji w formie rozmowy. W obecnych czasach rozmowę bezpośrednią często zastępuje rozmowa on-line, co jest szczególnie przydatne przy rozproszonej strukturze organizacyjnej. Rozmowa to
CZYTAJ WIĘCEJ