Wszyscy wiedzą o tym, że występuje, ale wciąż nie mówimy o tym wystarczająco dużo i głośno. Dosięga nas nie tylko w pracy, ale też w szkołach i innych instytucjach. Zawsze powoduje bolesne straty.
CZYTAJ WIĘCEJPraca, która ma sens – to marzenie znacznej części przedstawicieli tak zwanego pokolenia Millenium.
CZYTAJ WIĘCEJPrzed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
CZYTAJ WIĘCEJZdalne rozmowy kwalifikacyjne, szkolenia czy komunikacja employerbrandingowa – to tylko wybrane działania HR, w których możesz wykorzystać webinary.
CZYTAJ WIĘCEJDużo mówi się o osobach młodych na rynku pracy – millenialsach, pokoleniu Z – a niewiele miejsca poświęca się perennialsom, a jak pokazuje świat reklamy, jest to grupa godna uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJAntropolog Brian Solis twierdzi, że „C” nie ma charakteru demograficznego, ale „psychograficzny”.
CZYTAJ WIĘCEJW grupie millenialsów wskaźnik zaufania do firm wyniósł 49% i był lepszy niż w grupie osób starszych.
CZYTAJ WIĘCEJKażde z pokoleń ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy.
CZYTAJ WIĘCEJNa polskim rynku pracy aktywnych zawodowo pozostaje 34% osób między 50 a 64 rokiem życia.
CZYTAJ WIĘCEJPoznanie motywacji każdej z grup ułatwi doskonalenie zarządzania talentami i organizacji pracy w firmach.
CZYTAJ WIĘCEJ