Podobno nic im się nie chce, są roszczeniowi i wygodni, nie znoszą krytyki. Pokolenie Z krzywdzone jest niekończącą się listą stereotypów. Co zrobić, aby wydobyć z niego ogromny potencjał? Doceniać, po prostu.
CZYTAJ WIĘCEJRóżne pokolenia to różne wyzwania w firmie. Jednym z nich jest próba odpowiedzi na to, co zrobić, aby pracownicy nie odchodzili? I czy można znaleźć jakieś wspólne punkty, które niezależnie od metryki, łączą ludzi w decyzjach związanych wyborami zawodowymi.
CZYTAJ WIĘCEJFirmy, które oferują możliwość nauki języków obcych, nie tylko zwiększają swoją konkurencyjność, ale także przyczyniają się do wzrostu motywacji i lojalności pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJAż 32% pracowników jest niezadowolonych z systemu premiowego w swojej firmie, a co 3 uważa go za niesprawiedliwy.
CZYTAJ WIĘCEJPowiedz mi, gdzie mieszkasz, a poznam twój poziom zaangażowania.
CZYTAJ WIĘCEJTylko 37% polskich pracowników ocenia swoją wiedzę o zdrowiu dobrze lub bardzo dobrze, a aż 23% przyznaje, że ich poziom wiedzy jest niewystarczający, by właściwie dbać o zdrowie. Jednocześnie rośnie liczba firm, które wdrażają programy profilaktyczne wspierające zdrowie psychiczne i fizyczne zatrudnionych – wynika z raportu Medonet „Zdrowie i Wellbeing Pracowników”, którego sponsorem strategicznym była
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź na to pytanie jest stara jak świat. Czy można coś zrobić, aby zapobiec odejściom pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJOd piętnastu lat branża szkoleń rośnie w średnim tempie 5 proc. rocznie, a w ciągu ostatnich czterech lat rozwój ten przyspieszył do ok. 6 proc. Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju ofert szkoleniowych i edukacyjnych, już 70 proc. twierdzi, że inwestuje w siebie, a połowa płaci za swoją edukację. Również w zarobkach twórców internetowych organizacja
CZYTAJ WIĘCEJPolacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Statystycznie pracujemy ponad trzy godziny tygodniowo więcej niż wynosi unijna średnia.
CZYTAJ WIĘCEJChoć wskaźnik zaangażowania pracowników w Polsce w 2024 roku osiągnął rekordowy poziom, nadal istnieje potrzeba podejmowania działań mających na celu zwiększenie satysfakcji.
CZYTAJ WIĘCEJ