
Generacja Z w Polsce liczy już ponad 6 mln ludzi. Jakie mają oczekiwania wobec potencjalnych pracodawców?
CZYTAJ WIĘCEJ
Eksperci Great Place to Work® przeanalizowali ponad 32 tysiące opinii pracowników z pokolenia Z
CZYTAJ WIĘCEJ
Jakimi przywódcami, menedżerami i pracodawcami będą przedstawiciele młodszych pokoleń?
CZYTAJ WIĘCEJ
Jak młodzi podchodzą do rozmów kwalifikacyjnych?
CZYTAJ WIĘCEJ
Generacja Z to pierwsze pokolenie w miejscu pracy, które nigdy nie było offline.
CZYTAJ WIĘCEJ
Dużo mówi się o osobach młodych na rynku pracy – millenialsach, pokoleniu Z – a niewiele miejsca poświęca się perennialsom, a jak pokazuje świat reklamy, jest to grupa godna uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ
Antropolog Brian Solis twierdzi, że „C” nie ma charakteru demograficznego, ale „psychograficzny”.
CZYTAJ WIĘCEJ
„Aby zapewnić napływ kandydatów z pokolenia Z, konieczna będzie automatyzacja procesu rekrutacyjnego”
CZYTAJ WIĘCEJ
Każde z pokoleń ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy.
CZYTAJ WIĘCEJ
Na polskim rynku pracy aktywnych zawodowo pozostaje 34% osób między 50 a 64 rokiem życia.
CZYTAJ WIĘCEJ