Proces budowania zespołu jest niezwykle trudny i pracodawcy niejednokrotnie odnoszą na tym polu porażkę, gdyż nie zdają sobie sprawy z tego, jakie role powinny pełnić poszczególne osoby.
CZYTAJ WIĘCEJZ badań ekspertów wynika jednak, że ponad 80 proc. przedsiębiorców prowadzi rekrutację w tej grupie wiekowej. Równocześnie, w blisko 43 proc. firm stanowią oni niewielki odsetek pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJPomimo zauważalnego od kilku lat spowolnienia gospodarczego, firmy z branży nowych mediów i reklamy rozwijają się w szybkim tempie i wciąż potrzebują nowych pracowników. Chcąc przyciągnąć najlepszych, często same wychodzą z inicjatywą i podejmują niestandardowe działania.
CZYTAJ WIĘCEJDyskryminację pracowników konotujemy zazwyczaj z tą, z której problemem spotkać można się w miejscu pracy. Często jednak zapominamy, że zjawisko to występować może już w początkowych etapach rekrutacji, a konkretniej w momencie tworzenia przez pracodawcę lub rekrutera ogłoszenia.
CZYTAJ WIĘCEJ„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych” – wielu z nas nadal ma problem: dopisywać tę klauzulę u dołu CV czy nie? Zasady obowiązujące w procesie rekrutacyjnym, w tym te dotyczące pracodawców, warto znać. W końcu chodzi o bezpieczeństwo ważnych dla nas informacji.
CZYTAJ WIĘCEJAż 90% rekruterów potwierdza, że panuje obecnie rynek kandydata. Walka o specjalistów trwa, a oni mają coraz większe wymagania. Oprócz atrakcyjnej oferty pracy profesjonalistom zależy na tym, by pracować w miejscu, które cieszy się dobrą opinią.
CZYTAJ WIĘCEJDla każdej osoby starającej się zmienić pracę, kluczowe mogą okazać się dwie kwestie – obecność w Internecie, a także dobrze przygotowane dokumenty aplikacyjne.
CZYTAJ WIĘCEJZastanawiasz się, jak podejść rekrutera? Nie warto. Ci najlepsi nie dadzą się złapać na żadne sztuczki. Lepiej zastosować się do kilku sprawdzonych metod.
CZYTAJ WIĘCEJLepiej dokładnie sprawdzić, czy na pewno chcemy pracować w danej firmie, zanim podpiszemy umowę. Inaczej praca marzeń może zamienić się w koszmar.
CZYTAJ WIĘCEJPrzyjazna rekrutacja – w teorii brzmi pięknie, ale w praktyce wygląda różnie. Podczas gdy drogie kampanie employer brandingowe trwają w najlepsze, kandydaci wciąż narzekają na niski poziom rekrutacji
CZYTAJ WIĘCEJ