Firma, która zostawia negatywne wrażenia z procesu rekrutacyjnego, ponosi straty nie tylko kadrowe, ale też biznesowe. Aż 47% osób zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która zawiodła podczas rekrutacji – wynika z 4. edycji badania „Candidate Experience”.
CZYTAJ WIĘCEJCo czwarty pracownik średnich i dużych przedsiębiorstw w Polsce nie czuje się wystarczająco poinformowany o działaniach prowadzonych przez swojego pracodawcę, a aż 71% uważa, że firma nie odniesie sukcesu biznesowego bez partnerskiej i otwartej komunikacji z pracownikami.
CZYTAJ WIĘCEJWprowadzona nowelizacja zakłada, że od 1 lipca 2018 r. podmioty uprawnione do wystawiania zaświadczeń lekarskich o czasowej niezdolności do pracy będą miały obowiązek ich wydawania jedynie w formie elektronicznej.
CZYTAJ WIĘCEJWypadek przy pracy pozostaje nie tylko możliwym źródłem odpowiedzialności cywilnoprawnej pracodawcy, lecz rodzi również konieczność niezwłocznego podjęcia przez niego określonych czynności oraz stosowania odpowiednich procedur…
CZYTAJ WIĘCEJTempo zmian w dzisiejszym biznesie jest większe niż kiedykolwiek. Oznacza to konieczność równie dynamicznych działań w obszarze nabywania kompetencji przez pracowników. Według raportu Deloitte „Global Human Capital Trends 2017”, już 83 proc. osób zajmujących stanowiska kierownicze uważa rozwój pracowników za ważną lub bardzo ważną kwestię.
CZYTAJ WIĘCEJPodstawową zasadą polskiego porządku prawnego jest równość obywateli wobec prawa, która zagwarantowana jest przez Konstytucję. Przepisy Kodeksu pracy regulują to zagadnienie bardziej szczegółowo, w kontekście odniesienia go do stosunku pracy.
CZYTAJ WIĘCEJ