Na globalnym i konkurencyjnym rynku, korporacje potrzebują innowacyjnych rozwiązań, których coraz częściej poszukują na zewnątrz organizacji. Naturalnym kierunkiem jest współpraca ze startupami.
CZYTAJ WIĘCEJW ostatnich latach istotną rolę w zarządzaniu personelem w organizacji pełni coaching kompetencji – czyli doskonalenie wybranych umiejętności potrzebnych na danym stanowisku pracy.
CZYTAJ WIĘCEJTrybunał Konstytucyjny orzekł, że niezgodną z konstytucyjną zasadą równości wobec prawa jest niemożność wytoczenia powództwa przez pracownika tymczasowego przed sądem, w którego okręgu taka praca tymczasowa była, jest lub miała być wykonywana.
CZYTAJ WIĘCEJDlaczego jest ważna? Bo bezpośrednio wpływa na atmosferę i środowisko pracy, bo ma bezpośrednie przełożenie na efektywność czy produktywność pracowników, bo kreuje wizerunek pracodawcy, który może decydować o tym, czy firmy lub ludzie chcą świadczyć pracę lub usługi na rzecz firmy, bo może motywować do osiągania więcej, bo może sprzyjać innowacyjności i zaangażowaniu.
CZYTAJ WIĘCEJDziś kompetencje czy umiejętności zarządcze to zbyt mało, aby być dobrym szefem – do tego
niezbędne są umiejętności miękkie. Instytut Durkalskiego RMP Polska przeprowadził ponadbranżowe
badanie wśród ponad 500 pracowników liniowych, aby dowiedzieć się, które z tych umiejętności
oceniają najwyżej.
Dlaczego pracodawcy decydują się na wprowadzenie takiego narzędzia? Po co tworzy się systemy premiowania?
CZYTAJ WIĘCEJ