Dlaczego jest ważna? Bo bezpośrednio wpływa na atmosferę i środowisko pracy, bo ma bezpośrednie przełożenie na efektywność czy produktywność pracowników, bo kreuje wizerunek pracodawcy, który może decydować o tym, czy firmy lub ludzie chcą świadczyć pracę lub usługi na rzecz firmy, bo może motywować do osiągania więcej, bo może sprzyjać innowacyjności i zaangażowaniu.
CZYTAJ WIĘCEJDziś kompetencje czy umiejętności zarządcze to zbyt mało, aby być dobrym szefem – do tego
niezbędne są umiejętności miękkie. Instytut Durkalskiego RMP Polska przeprowadził ponadbranżowe
badanie wśród ponad 500 pracowników liniowych, aby dowiedzieć się, które z tych umiejętności
oceniają najwyżej.
Dlaczego pracodawcy decydują się na wprowadzenie takiego narzędzia? Po co tworzy się systemy premiowania?
CZYTAJ WIĘCEJRynek pracownika coraz częściej wymusza na pracodawcach wypracowanie nowych ścieżek pozyskiwania pracowników, co może być początkiem zmian trendów na rynku pracy.
CZYTAJ WIĘCEJRekrutacja to nie tylko wyszukiwanie pracowników do konkretnych posad na tu i teraz. Może to być również zawodowa relacja, która zaprocentuje za jakiś czas. Jednak tylko wtedy, kiedy umiejętnie nią pokierujemy.
CZYTAJ WIĘCEJKlasyczne zespoły robocze charakteryzują się tym, że pracują razem w jednej lokalizacji, co daje oczywiste korzyści komunikacyjne. W przypadku zespołów wirtualnych jego członkowie pracują w różnych miejscach (zespół „rozproszony”) i/lub w różnych godzinach czy strefach czasowych.
CZYTAJ WIĘCEJ