Od pewnego czasu rynek pracy jest rynkiem pracownika. Ten trend powoduje, że firmy, chcąc budować wizerunek dobrego pracodawcy, muszą oferować pracownikom nie tylko odpowiednie wynagrodzenie, ale również szereg dodatkowych świadczeń.
CZYTAJ WIĘCEJPolscy pracownicy są podzieleni. Zdaniem 48,6 proc. lojalność przekłada się na finansowe i pozafinansowe korzyści. Pozostali nie mają zdania lub uważają, że nowi pracownicy otrzymują podobne warunki.
CZYTAJ WIĘCEJDziały HR przywykły do tradycyjnych, anachronicznych metod nauczania języków obcych. Nie sposób się im dziwić. Przez lata były ofiarami oszustw.
CZYTAJ WIĘCEJZa co płacą pracodawcy? Autorzy badania „Praca, Moc, Energia w polskich firmach” podejrzewają, że niekoniecznie za efektywną pracę.
CZYTAJ WIĘCEJŚrednio 2,5 miesiąca zajmuje obecnie Polakom znalezienie nowej pracy – tak wynika z doświadczeń uczestników 31. edycji badania Monitor Rynku Pracy, którzy miejsce zatrudnienia zmieniali stosunkowo niedawno. Te doświadczenia zmieniły się diametralnie, gdy o poszukiwanie pracy pytamy osoby z co najmniej dwuletnim stażem – przed 2-3 laty, aby znaleźć nowe miejsce zatrudnienia trzeba szukać trzeba było nawet ponad miesiąc dłużej – wynika z analizy Instytutu Badawczego Randstad.
CZYTAJ WIĘCEJ„Mamy system premiowy, ale wszyscy dostają w nim premie. Traktują to jak stały dodatek do pensji. Spróbowałbym im je zabrać, to wszystko stanie…”
CZYTAJ WIĘCEJ