Agencje Social Media London Style i GrowHR zawiązały konsorcjum na potrzeby projektów Employer Branding
Social Media London Style rozpoczyna bliską współpracę partnerską z Agencją GrowHR. W ramach wspólnych działań agencje będą – jako konsorcjum – kompleksowo obsługiwały swoich klientów, uzupełniając się nawzajem m.in. w tworzeniu strategii Employer Brandingowych (online/offline) oraz promocji marek pracodawców.
Social Media London Style (SMLS) to agencja interaktywna wyspecjalizowana z jednej strony w działaniach w obszarze Social Media, a z drugiej – właśnie w budowaniu strategii Employer Brandingowych w Internecie (agencja jest m.in. jedynym w Polsce Oficjalnym Partnerem Linkedin w zakresie Talent Solutions). Z kolei GrowHR to agencja specjalizująca się w obszarze „tradycyjnego” Employer Brandingu (offline). Zajmuje się tworzeniem i realizacją całościowych strategii Employer Branding, począwszy od badań, analizy konkurencji, poprzez budowanie wartości i EVP, a skończywszy na komunikacji wewnętrznej (programy ambasadorskie, modele kompetencyjne) i zewnętrznej (strona karierowa, grywalizacja, eventy specjalne, projekty ambientowe).
– Decydujemy się na bliską strategiczną współpracę, by oferować maksymalnie kompleksowe usługi w zakresie Employer Branding. Od kilku lat Social Media London Style działa w tym obszarze, specjalizując się w wykorzystaniu narzędzi online i zauważyliśmy, że klienci często pytają także o narzędzia offline’owe, jak np. określanie EVP (Employee Value Proposition) czy badania ogniskowe z pracownikami, albo wręcz oczekują podejścia 360 stopni. Stąd nasza decyzja. Razem będziemy występować w przetargach i obsługiwać klientów jako konsorcjum, łącząc kompetencje online’owe Social Media London Style z kompetencjami offline’owymi GrowHR – mówi Krystian Dryniak, Prezes Zarządu/CEO agencji Social Media London Style.
– Pracodawcy są coraz bardziej świadomi. Wiedzą, że często ich tzw. target rekrutacyjny (kandydaci) konsumując przestrzenie internetowe, bardzo aktywnie korzystają też z portali społecznościowych takich jak Facebook/Instagram, LinkedIn, Snapchat a nawet Tinder. W projektach EB staramy się więc kompleksowo wesprzeć klienta: od badań, analiz, zmierzenia siły sentymentu kandydata/pracownika do marki jako pracodawcy, przez skuteczną komunikację w social media, która wymaga strategicznego spojrzenia na niuanse związane z budowaniem bezpośredniego przekazu do danego segmentu pracowników. Połączenie sił umożliwiających swoisty transfer kompetencji pomiędzy naszymi agencjami spowoduje w efekcie końcowym wzrost jakości naszych usług oraz tym samym – wyższy poziom zadowolenia klienta – dodaje Łukasz Jarota, Chief EB Strategist w GrowHR i Prezes Zarządu firmy Studio Wiedzy (właściciela marki handlowej GrowHR).
Social Media London Style Sp. z o.o. to agencja interaktywna powstała w 2010 roku w Londynie. Agencja buduje kompleksowe strategie, wykorzystujące wszelkie narzędzia online dostępne na rynku. Pomaga zaistnieć markom w Social Media, wspiera pracodawców w budowaniu strategii Employer Brandingowych w internecie. Wykorzystuje sieć do zwiększenia świadomości marki klienta, przyciągnięcia najlepszych talentów z rynku oraz zwiększenia jego sprzedaży. Agencja jest Oficjalnym Partnerem Linkedin na obszarze EMEA w zakresie Talent Solutions. W gronie jej klientów znaleźli się m.in.: Aon Hewitt, ASSA Abloy, CH2M, HID Global, Dancake, Farby KABE, Kongsberg Automotive, PKL S.A., Cement Ożarów.
Agencja GrowHR to jedna z czołowych agencji na polskim rynku wyspecjalizowanych w Employer Brandingu. Zajmuje się tworzeniem i realizacją całej strategii employer branding, począwszy od badań, analizy konkurencji, poprzez budowanie wartości i EVP, a skończywszy na komunikacji wewnętrznej (programy ambasadorskie, modele kompetencyjne) i zewnętrznej (strona karierowa, grywalizacja, eventy specjalne, projekty ambientowe). GrowHR prowadzi Employer Brandingowe projekty dla takich marek jak: Pizza Hut, Burger King, Intrum Justitia, Valeo, Arvato czy Electrolux. GrowHR jest marką firmy Studio Wiedzy, która od lat wspiera branże HR na polskim rynku poprzez promowanie najlepszych praktyk w zakresie HR i Employer Brandingu w ramach biznesowych think-tanków oraz praktycznych szkoleń czy konferencji.
Więcej na www.SMLS.pl i www.GrowHR.pl