Kulturalna firma – program certyfikacyjny dla firm w ramach kampanii „Wszystko Gra?”

Kulturalna firma – program certyfikacyjny dla firm w ramach kampanii „Wszystko Gra?”

Dobrostan psychiczny to w dzisiejszych realiach niezwykle ważny składnik budowania pozytywnej atmosfery, która sprzyja pracy. Organizacje dbają o swoich pracowników w różny sposób: wspierając ich rozwój, ulepszając warunki pracy czy aktywizując osoby pracujące do podejmowania aktywności fizycznej.

Inicjatorzy kampanii społecznej „Wszystko Gra?” wychodzą z przekonania, że zaangażowanie w rozwój pracowników poprzez aktywne uczestnictwo w kulturze i sztuce jest istotnym czynnikiem budującym dobrostan oraz elementem wyróżniającym pracodawców.  W jej ramach stworzyli specjalny program certyfikacyjny dla firm, które kulturę i sztukę traktują jako istotny element życia, a także chcą poprzez swoje zaangażowanie zwiększać udział ich pracowników w korzystaniu z oferty kulturalnej swojego regionu.  Obcowanie z kulturą i sztuką poza wpływem na dobrostan psychiczny wzmaga kreatywność, jak również poszerza zdolność krytycznego myślenia – tak ważne we współczesnym świecie.

Jeśli kultura i sztuka są dla Twojej instytucji ważne przystąp do kampanii „Wszystko Gra?”. Wystarczy, że organizacja zadeklaruje podjęcie poniższych aktywności:

  1. Będzie aktywnie promować ofertę kulturalną swojego miasta/regionu wśród osób pracujących poprzez np.:
    • regularne mailingi,
    • ofertę w intranecie,
    • komunikację ad hoc.

 

  1. Będzie współpracować z instytucjami kultury poprzez np.:
    • wspólne programy dla pracowników,
    • tworzenie ofert specjalnych (cenowych),
    • pokazy specjalne.

 

  1. Wspólne projekty (uzgodnione przez wszystkie strony)

 

  1. Weźmie udział w promocji kampanii „Wszystko Gra?” wśród swoich pracowników poprzez:
    • wyświetlanie animacji video na nośnikach video w firmie / oddziałach,
    • szerzenie informacji o kampanii w swoich mediach społecznościowych,
    • będziesz informować o uczestnictwie w kampanii poprzez przesłanie komunikatu do swoich klientów, partnerów biznesowych.

*Powyższe działania są sugestiami i propozycjami, zaangażowanie może być różnorodne i dostosowane do możliwości. Zapraszamy!

Możesz zgłosić swoją organizację do kampanii wypełniając formularz dostępny na witrynie internetowej, a organizatorzy kampanii prześlą więcej informacji oraz materiały graficzne i promocyjne, a także propozycje postów i treści edukacyjnych.

Przystąp do działania w zakresie zadeklarowanych aktywności. Po upływie pół roku/ 3 miesięcy organizatorzy poproszą Cię o przesłanie do nich informacji potwierdzających realizację działań związanych z aktywnym promowaniem kultury i sztuki, a my przygotują dla Ciebie certyfikat, który możesz wydrukować, oprawić i powiesić w widocznym miejscu, który możesz pokazać w swoich mediach społecznościowych, czy wykorzystać w materiałach promujących Twoją instytucję. Znajdziesz się także w opublikowanej przez inicjatorów kampanii bazie instytucji przyjaznych kulturze i sztuce.

Partnerzy kampanii: centrum sztuki włączającej TEATR 21, ŁAŹNIA NOWA, MUZEUM KARYKATURY, MUZEUM WARSZAWY, Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, NOSPR, NOWY TEATR, TEATR DRAMATYCZNY M. ST. WARSZAWY, TEATR WSPÓŁCZESNY W SZCZECINIE, TEATR ŚLĄSKI im. St. Wyspiańskiego, TR WARSZAWA, KOMUNA WARSZAWA, Warszawskie Obserwatorium Kultury WOK, Zamek Królewski w Warszawie, CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ, TEATR im. Juliusza Osterwy w Lublinie, CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA, Galeria Labirynt, MALTA FESTIWAL POZNAŃ, rondo sztuki, TEATR MUZYCZNY W LUBLINIE, MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, MINIATUTRA miejski teatr, DOM UTOPII międzynarodowe centrum empatii, KIELECKIE CENTRUM KULTURY, Teatr CHOREA, Biuro Wystaw Artystycznych w Kielcach, CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZNEJ ZNAKI CZASU, Dorożkarnia, wrocławski teatr lalek, Ośrodek Kultury Ochoty OKO, DOM PRACZKI galeria współczesnej sztuki sacrum, Teatr Nowy, WROCŁAWSKI TEATR PANTOMIMY im. Henryka Tomaszewskiego, MISERART

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER