„Trener to dzisiaj bardziej moderator, partner, a nie przewodnik stada. Trzeba umieć się przyznać czasami przed uczestnikami, że ich perspektywa jest lepsza…”
CZYTAJ WIĘCEJAż 8 na 10 ubiegających się o pracę ma wrażenie, że nikt nie przejrzał wysłanej przez nich aplikacji, a tylko co piąty otrzymał informację o przyczynach niezatrudnienia.
CZYTAJ WIĘCEJObniżenie wieku emerytalnego w październiku 2017 r. będzie miało dwie ważne konsekwencje dla pracodawców.
CZYTAJ WIĘCEJOd maja weszło w życie Rozporządzenie w sprawie wykazu prac uciążliwych, niebezpiecznych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet w ciąży i kobiet karmiących dziecko piersią. Sprawdź, co się zmieniło! Do tej pory wykaz prac, których nie mogą wykonywać kobiety w ciąży oraz karmiące piersią, był określony w Rozporządzeniu w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia
CZYTAJ WIĘCEJKłamstwo jest powszechnie stosowane. Występuje ono w różnych sytuacjach w naszym codziennym życiu, także w pracy i podczas rozmów rekrutacyjnych. Dziedzina zajmująca się psychologicznymi przesłankami mówiącymi o nieszczerych zachowaniach to Psychologia kłamstwa.
CZYTAJ WIĘCEJFirmy powołują interdyscyplinarne zespoły ds. Problem Solving, czyli rozwiązywania problemów aby rozwiązywać bieżące problemy; zapobiegać potencjalnym problemom i podejmować nowe wyzwania. Przyjrzyjmy się bliżej tym zadaniom.
CZYTAJ WIĘCEJJak twierdzi A. Carvelli, młodzi Polacy mogą bez obaw szukać dobrej posady dotąd, aż ją znajdą. Najpóźniej po pół roku pracy w danej firmie powinni wiedzieć, jakie mają szanse na awans, by zdecydować, czy chcą w niej zostać.
CZYTAJ WIĘCEJZ najnowszego badania Hays Poland wynika, że najwyższe stanowiska są częściej obejmowane przez mężczyzn. Tylko nielicznym kobietom udaje się wejść do zarządów. Aż 85% respondentów wskazało, że osobą zarządzającą w ich firmie zajmuje mężczyzna
CZYTAJ WIĘCEJW potocznym rozumieniu słowo „talent” kojarzy się z umiejętnościami, które można zaprezentować w rozrywkowych programach – na myśl przychodzą śpiew, taniec, magiczne sztuczki… Hasło to można jednak postrzegać także w wymiarze biznesowym – pracodawcy spotykają się z osobami szczególnie uzdolnionymi każdego dnia. Wyzwaniem dla menedżerów jest ich dostrzeżenie i wspieranie.
CZYTAJ WIĘCEJNowe ograniczenia w istotny sposób rzutują na organizację pracy z wykorzystaniem pracowników tymczasowych.
CZYTAJ WIĘCEJ