Otwarta komunikacja na temat wynagrodzeń i osobistych pakietów benefitów staje się coraz ważniejsza zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Zapraszamy do zapoznania się z tekstem publikacji.
CZYTAJ WIĘCEJAż 63,05 proc. Polaków w wieku 18-24 uważa, że wypłata jest dla nich najmniej istotna w pracy – wynika z raportu ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View”. Jakie naprawdę jest pokolenie Z?
CZYTAJ WIĘCEJOtwarta komunikacja na temat wynagrodzeń staje się coraz ważniejsza zarówno dla pracodawców, jak i pracowników oraz kandydatów.
CZYTAJ WIĘCEJDuże organizacje zmieniają się, by dostosować się do nowoczesnych konsumentów i klientów.
CZYTAJ WIĘCEJCzy wiecie, że aż co trzecie zwolnienie lekarskie pobierane w Polsce jest wykorzystywane w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem?
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym przez Grafton Recruitment!
CZYTAJ WIĘCEJJak wygląda mobilność zawodowa Polaków? 41% badanych szuka obecnie pracy lub planuje w najbliższym czasie zmienić obecną, a 57% deklaruje, że powodem poszukiwania pracy jest chęć zarabiania więcej.
CZYTAJ WIĘCEJCzy jesteśmy gotowi na jawność wynagrodzeń? Czy potrzebujemy rzetelnej powszechnej edukacji finansowej? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi znajdziecie w artykule na portalu Pracuj.pl
CZYTAJ WIĘCEJ26 kwietnia 2023 roku w życie weszła nowelizacja Kodeksu pracy wprowadzająca m.in. dodatkowy, 9-tygodniowy urlop rodzicielski dla ojców. Aby zbadać świadomość zmian wśród pracujących rodziców oraz ich podejście do nowych zasad, serwis Pracuj.pl już w lutym br. opublikował badanie „Urlopy rodzicielskie. Nowe otwarcie”. Jak wynika z danych, aż 85% pracujących rodziców dobrze ocenia nowelizację. Zmiana
CZYTAJ WIĘCEJSłyszeliście już o nowej kampanii EB na rynku pracy? Mowa o „Otwórz się na więcej” powered by Tarczyński! Zobaczcie sami!
CZYTAJ WIĘCEJ