W poniedziałek, 12 lipca ruszył oficjalny profil ALDI Polska na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil
CZYTAJ WIĘCEJJeśli w Twojej firmie zaszły pozytywne zmiany – warto zgłosić dobre praktyki do konkursu People Innovation.
CZYTAJ WIĘCEJZespoły zbudowane z osób w różnym wieku mogą stanowić prawdziwą mieszankę wybuchową.
CZYTAJ WIĘCEJInnowacyjne benefity? A może potrzeba czegoś zupełnie innego?
CZYTAJ WIĘCEJWyniki badań są zaskakujące.
CZYTAJ WIĘCEJNie jest dobrze…
CZYTAJ WIĘCEJCo trzecia kobieta uważa, że w czasie pandemii zmniejszyły się możliwości rozwoju ich umiejętności.
CZYTAJ WIĘCEJNowe technologie z powodzeniem zwiększają zasięg działania społecznego młodzieży.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do udziału!
CZYTAJ WIĘCEJJob leasing pozwala na transformację formy zatrudnienia bez szkody dla wizerunku firmy.
CZYTAJ WIĘCEJ