Kampania #RolaPracodawcy zmienia oblicze rynku pracy. W rozmowie z Łukaszem Jarotą, Dyrektorem Zarządzającym Agencji Grow, poznacie jej genezę.
CZYTAJ WIĘCEJEmployer Branding to bardzo złożony proces. O tym, jak sprawić, żeby był efektywny na każdym swoim etapie, opowiada Piotr Machowski, Dyrektor HR w Action Polska.
CZYTAJ WIĘCEJCzy rekrutacja ma granice? Oleksander Poloński, ReX Rekruter i Owner Appex.Team po wybuchu wojny w Ukrainie przekonał się, że nawet w najtrudniejszych warunkach można pracować na własnych zasadach. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do lektury wywiadu z Tomaszem Orszakiem, regionalnym kierownikiem ds. HR w Amazon
CZYTAJ WIĘCEJO dobrych praktykach w tworzeniu wykwalifikowanego zespołu oraz w zapewnieniu harmonijnej współpracy opowiada Paulina Nozdryn-Płotnicka z BNY Mellon.
CZYTAJ WIĘCEJO dobrych praktykach employer brandingowych opowiada Łukasz Góralczyk – People Acquisition & Employer Branding Director w ALDI Polska.
CZYTAJ WIĘCEJO inicjatywach językowych skierowanych do działów HR oraz potrzebie rozwoju kompetencji pracowników porozmawialiśmy z Łukaszem Sennikiem, Head of Studies w eTutor.pl oraz autorem podcastu „Sennik HR”.
CZYTAJ WIĘCEJO tym, jak zadbać o dobre środowisko pracy w zespole zdalnym opowiada Natalia Selinger, Dyrektor Zarządzająca w Luxoft Poland. Zapraszamy do lektury!
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do lektury wywiadu z Magdaleną Barańską, People & Culture Partner w Miinto Group.
CZYTAJ WIĘCEJŚwiadome organizacje coraz chętniej inwestują w dobre samopoczucie pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJ