
Czy AI można wykorzystać mądrze, aby wzrosła produktywność i zaangażowanie w zespołach?
CZYTAJ WIĘCEJ
Serdecznie zapraszamy do udziału w ciekawym wydarzeniu.
CZYTAJ WIĘCEJ
Książka Dana Martella „Jak odkupić swój czas” rozpoczyna się od wątku kryminalnego i mogłoby się wydawać, że będzie to kolejna opowieść o policjantach i złodziejach, ale nic bardziej mylnego. Autor w publikacji tej pokazuje jak zarządzać firmą i jednocześnie dbać o siebie, o swój czas prywatny. Okraszona słowem bestseller, czy dla mnie nim jest? Nie
CZYTAJ WIĘCEJ
Mamy XXI wiek, a wielu firmom nadal trzeba przypominać, że różnice w wynagrodzeniach powinny wynikać z kompetencji a nie płci.
CZYTAJ WIĘCEJ
HRnews.pl: Jednym z kluczowych wyzwań w 2025 roku jest budowanie współpracy międzypokoleniowej i zarządzanie różnorodnością w firmach. Jakie elementy kultury organizacyjnej firm są według Pani kluczowe w budowaniu takiej współpracy? Magda Pietkiewicz, Ekspertka HR, założycielka Enpulse: – Budowanie współpracy międzypokoleniowej i zarządzanie różnorodnością w 2025 roku wymaga świadomego kształtowania kultury organizacyjnej, która sprzyja integracji i
CZYTAJ WIĘCEJ
Firmy zauważają także korzyści płynące z rozwoju big data, które w marketingu i sprzedaży wykorzystuje się do identyfikacji nieustannie zmieniających się trendów.
CZYTAJ WIĘCEJ
Na „chorobowym” zdrowi załatwiamy prywatne sprawy, a do pracy przychodzimy chorzy – taki paradoks przynoszą wyniki badania enel-med. Złe samopoczucie, ważne sprawy rodzinne czy problemy w pracy skłaniają Polaków do korzystania z tzw. lewych zwolnień lekarskich. Do takiej sytuacji przyznaje się 19 proc. osób, niemal dwa razy więcej najmłodszych pracowników (27 proc. zetek) niż najbardziej
CZYTAJ WIĘCEJ
Współczesny rynek pracy wymaga zarówno kompetencji twardych, takich jak znajomość technologii cyfrowych czy języków obcych, jak i umiejętności miękkich.
CZYTAJ WIĘCEJ
Kolejny biurokratyczny obowiązek czy narzędzie, które można wykorzystać w efektywnej polityce związanej z komunikacją wewnetrzną?
CZYTAJ WIĘCEJ
Przez lata o pracę w urzędach określano mianem „ciepłej posady” a jak wygląda rzeczywistość – dane nie pozostawiają złudzeń.
CZYTAJ WIĘCEJ