Badania opracowane dla firmy Staples są alarmujące. Wskazują wyraźnie, że pracownicy biurowi są bardzo zdeterminowani…
CZYTAJ WIĘCEJRozpoczęła się V edycja EB Kreatora, największego konkursu employer branding w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine.
CZYTAJ WIĘCEJWarszawa, 22 stycznia 2019 r. – Do 2025 r. luka na rynku pracy w Polsce istotnie się powiększy. Biorąc pod uwagę prognozowane tempo rozwoju gospodarki i rosnące potrzeby biznesu, konieczne będzie zatrudnienie dodatkowo ok. 1,5 mln osób w perspektywie najbliższych 6 lat
CZYTAJ WIĘCEJDlaczego tak trudno utrzymać motywację pracownika i jak znaleźć sposób na efektywną współpracę, nie tylko z najmłodszym pokoleniem – o tym rozmawiamy z Zuzanną Mazurek.
CZYTAJ WIĘCEJPonad 60% pracowników pozytywnie ocenia wizerunek swojego pracodawcy – wynika z raportu „Różnorodność kulturowa a wizerunek pracodawcy”…
CZYTAJ WIĘCEJWarszawa, 14 stycznia 2019 r. – 6 na 10 polskich pracowników (w tym 69% managerów lub dyrektorów) przyznało, że ma możliwość realizowania swoich obowiązków zdalnie, poza biurem.
CZYTAJ WIĘCEJCzterocyfrowe podwyżki co roku? W niektórych branżach to już praktycznie standard.
CZYTAJ WIĘCEJCarrotspot laureatem konkursu Corporate Demo Day HR Tech & Future Workplace
CZYTAJ WIĘCEJRodzina, rozpoznawalność miasta oraz rozwój osobisty mają wpływ na wybór przyszłego pracodawcy w branży SSC/BPO – wynika z najnowszego badania firmy doradztwa personalnego HRK S.A.
CZYTAJ WIĘCEJNa rynek pracy wchodzą właśnie przedstawiciele nowego pokolenia. Pracodawcą przychodzi się więc zderzyć z pokoleniem Z, czasem nazywanym XD. Czemu XD?
CZYTAJ WIĘCEJ