Firmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o relacje możemy pozyskiwać kandydatów lepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami dłużej i staną się ambasadorami marki. Employer branding a relacje w organizacji to temat przewodni konferencji EB Summit, która odbędzie
CZYTAJ WIĘCEJWyniki badania LiveCareer Polska
CZYTAJ WIĘCEJCzy trend ten utrzyma się po pandemii?
CZYTAJ WIĘCEJW efekcie zadeklarowane 14 dni urlopu zmieniają się w dwutygodniowy zdalny tryb pracy.
CZYTAJ WIĘCEJChoć większość firm pozytywnie ocenia skuteczność prowadzonych procesów rekrutacyjnych, nadal według 52% badanych są one zbyt długie.
CZYTAJ WIĘCEJChcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszamy wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding.
CZYTAJ WIĘCEJEuropejscy pracownicy zgadzają się na obniżenie pensji i późniejsze wypłaty, jeśli to pomoże firmie w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
CZYTAJ WIĘCEJPierwsze doświadczenia w pracy zdalnej to wyzwanie, ale jednocześnie źródło cennej wiedzy.
CZYTAJ WIĘCEJBadania wykazują, że dbałość o zróżnicowanie w organizacji, również pod względem płci, generuje większe zyski.
CZYTAJ WIĘCEJKluczowym czynnikiem sprawnego powrotu do pracy w biurach jest bezpieczeństwo.
CZYTAJ WIĘCEJ