Asertywność, bardzo często mylnie identyfikowana jedynie, jako zdolność do odmowy, wielokrotnie uważana jest za umiejętność złą lub przynajmniej niemile widzianą przez pracodawców.
CZYTAJ WIĘCEJBadania potwierdzają, że osobowość prezesa wpływa na wynik finansowy firmy na poziomie 17-24 procent. Przedstawiamy listę cech, które dominują wśród polskich managerów oraz jakie ma to konsekwencje dla firmy. Według raportu* Assessment Systems Polska w pierwszych 18 miesiącach od momentu objęcia stanowiska porażkę ponosi 38%-50% prezesów. Badania dowodzą, że nie ma gwarancji, iż osoba, która
CZYTAJ WIĘCEJMiędzy wysłaniem do pracodawcy CV, a właściwą rozmową kwalifikacyjną twarzą w twarz, wiele firm decyduje się na jeszcze jeden krok umożliwiający weryfikację kandydata i ewentualne zawężenie listy osób – rozmowę telefoniczną z rekruterem.
CZYTAJ WIĘCEJCiężki dzień w pracy, monotonne zadania do wykonania, ponura pogoda za oknem, a może nieprzespana noc?
CZYTAJ WIĘCEJUmiejętność wyrażania swoich opinii w sposób grzeczny, kulturalny, a jednocześnie nienaganny merytorycznie to rzadkość.
CZYTAJ WIĘCEJZmiany pokoleniowe na rynku pracy są nieuniknione. Każdą kolejną generację cechują inne predyspozycje.
CZYTAJ WIĘCEJZmiany na rynku pracy powodują, że wiele zawodów wymiera. Co roku tysiące osób nie może znaleźć pracy w wyuczonym przez lata fachu.
CZYTAJ WIĘCEJWcześniej czy później w życiu zawodowym nadchodzi moment, w którym decydujemy się na zmianę pracy.
CZYTAJ WIĘCEJPomimo zauważalnego od kilku lat spowolnienia gospodarczego, firmy z branży nowych mediów i reklamy rozwijają się w szybkim tempie i wciąż potrzebują nowych pracowników. Chcąc przyciągnąć najlepszych, często same wychodzą z inicjatywą i podejmują niestandardowe działania.
CZYTAJ WIĘCEJTaka perspektywa wydaje się mniej niż prawdopodobna, a gdyby miało nastąpić jakieś tąpnięcie, byłoby ono trudne do racjonalnego wytłumaczenia. Czy zatem warto wiązać swoją zawodową przyszłość z tą wyjątkowo dynamiczną i elastyczną branżą?
CZYTAJ WIĘCEJ