3 edycja konferencji Employer Branding w Praktyce

3 edycja konferencji Employer Branding w Praktyce

Employer branding w czasie kryzysu wcale nie traci na znaczeniu. Wręcz przeciwnie – firmy, by móc działać w „nowej rzeczywistości” potrzebują najlepszych pracowników. A by ich przyciągnąć i zatrzymać, muszą wiedzieć jak budować swoją markę – markę dobrego pracodawcy.

Zapraszamy na 3. Employer Branding w praktyce, podczas którego m.in.:

– dowiesz się, jak definiować rolę HR i EB w „nowej rzeczywistości”

– poznasz techniki wspomagające budowanie zaangażowania pracowników

– sprawdzisz, jak tworzyć spójną strategię EB, by wizerunek był autentyczny ale i wyróżniający

– nauczysz się wykorzystywać zakładkę „kariera” do budowania marki pracodawcy

– dowiesz się, co wspólnego mają CSR i EB

Konferencja odbędzie się 26 listopada w nowej, interaktywnej formule on-line – gwarantującej nie tylko możliwość kontaktu z prelegentami i innymi uczestnikami (na czacie czy też za pośrednictwem rozmowy wideo), ale także dostęp do nagranych wystąpień i prezentacji.

Wśród prelegentów:

  • Bartłomiej Brach, założyciel i prezes Brightlight
  • Katarzyna Dyrcz, employer branding manager Revolut
  • Katarzyna Gajos, senior communication & EB senior specialist Mondi Świecie
  • Renata Gąsecka, ekspert ds. projektów rekrutacyjnych i wizerunku pracodawcy Orange Polska
  • Łukasz Kłos, HR development specialist LACROIX Electronics
  • Justyna Markowicz, employer branding expert, podcaster Zrównoważony Biznes Podcast
  • Magdalena Marszałkowska, Communications Manager Swarovski Global Business Services
  • Jacek Mrzygłód, employer branding manager Huuuge Games
  • Olga Przeździak, główny specjalista, Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników Bank Pekao S.A.

Poznaj pełny program i wypełnij formularz zgłoszeniowy – TUTAJ

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER