50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji. 62% kandydatów sprawdza informacje o pracodawcy w mediach społecznościowych. O 70% podnosi się jakość zatrudnienia w firmach , które tworzą pozytywne doświadczenia wśród kandydatów. To wnioski z badania Randstad Employer brand research. Raport krajowy Polska, 2019.
Potencjalni pracownicy są coraz bardziej wymagający, a utrzymanie i sprowadzenie talentów staje się coraz większym wyzwaniem. Zapraszamy na konferencję z udziałem nagradzanych w licznych konkursach ekspertów, którzy zaprezentują techniki budowania marki pracodawcy wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.
Program oparty na case studies:
- ekosystem employer branding zobrazuje przedstawiciel firmy Orbis
- od prelegenta z Coca-Cola dowiesz się, jak tworzyć spójną strategię EB
- Employer Branding Manager z e-point pokaże skuteczny onbording pracownika, za który został nagrodzony w konkursie Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018
- przedstawiciele firmy Decathlon i Amrest (laureat konkursu Pulsu Biznesu „Siła Przyciągania” 2018) zaprezentują, jak angażują swoich pracowników, by byli ich największymi ambasadorami
- prelegent z Toyota Motor Manufacturing Poland (2. miejsce w top najbardziej atrakcyjnych pracodawców 2019 wg. Randstad) opowie, jak prowadzić skutecznie kampanię employer brandingową na rynku
Gwarantujemy kompleksową formułę wydarzenia:
- 4 bloki tematyczne z obszaru wzmacniania wizerunku pracodawcy: strategia, EB wewnątrz organizacji, EB na rynku zewnętrznym, EB social media
- 10 case studies przedstawionych przez praktyków z nagradzanych na polskim rynku firm
- 1 sesja pod okiem psychologa
- 1 sesja pod okiem eksperta budowania wizerunku na LinkedIn
Wszystkie szczegóły konferencji, program, lista prelegentów oraz formularz rejestracyjny: https://www.pb.pl/konferencje/2-employer-branding-w-praktyce-189ccc5d-370a-47b3-9a0b-39b038346a97?utm_source=hrnews&utm_medium=article&utm_campaign=k_ebwpraktyce