Ludzki czynnik w epoce AI będzie kluczowy. I choć regularnie słyszymy o tym, że przyszłość należy do technologii, że maszyny będą myśleć szybciej, analizować więcej, decydować o wiele bardziej precyzyjnie — i rzeczywiście będą — jednakże to wcale nie musi znaczyć, że człowiek przestanie być potrzebny. Wręcz przeciwnie — nigdy wcześniej jego obecność nie była
CZYTAJ WIĘCEJRośnie liczba ogłoszeń, w których firmy podkreślają zapotrzebowanie na kompetencje związane z obsługą narzędzi AI.
CZYTAJ WIĘCEJCzy to po stronie pracowników i występującej u nich luki kompetencyjnej leży powód wolnego wdrożenia rozwiązań AI w firmach? A może inny obszar wymaga zmiany, aby ten proces przyśpieszył?
CZYTAJ WIĘCEJAI znacząco zmienia zasady gry na rynku usług freenacerów. Podnosi także efektywność ich pracy. Co to oznacza dla klasycznego rynku pracy?
CZYTAJ WIĘCEJWedług danych Eurostatu w 2024 roku 13,5 proc. firm w Unii Europejskiej zatrudniających co najmniej 10 pracowników wykorzystywało w swojej działalności technologie AI. Polska, z wynikiem 5,9 proc., znalazła się na szarym końcu, wyprzedzając jedynie Rumunię. Dlaczego tak jest?
CZYTAJ WIĘCEJPostęp technologiczny wymusza dużą zmianę w rozumieniu roli.
CZYTAJ WIĘCEJCzy AI można wykorzystać mądrze, aby wzrosła produktywność i zaangażowanie w zespołach?
CZYTAJ WIĘCEJCzy branża finansowa słusznie obawia się wdrożenia AI na szeroką skalę?
CZYTAJ WIĘCEJCo czwarta przedsiębiorczyni wykorzystuje w codziennej pracy sztuczną inteligencję. Sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejszym narzędziem w biznesie, a przedsiębiorczynie w Polsce wyróżniają się otwartością na innowacje i chęcią budowania przewagi konkurencyjnej.
CZYTAJ WIĘCEJ