O komunikacji napisano już wiele – jakie mamy style, o błędach, szumach, czy barierach uniemożliwiających dobry przepływ informacji.
CZYTAJ WIĘCEJPoszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne to proces wymagający dużej kreatywności i zaangażowania.
CZYTAJ WIĘCEJOd 1 stycznia 2019 wejdzie w życie nowelizacja, dzięki której firmy będą mogły przechowywać dokumentację osobową i płacową w formie elektronicznej.
CZYTAJ WIĘCEJStosunkowo do niedawna uważano, że kobiety nie powinny mieć ani praw wyborczych, ani wielu innych przywilejów. Czy to znaczy, że powszechnie uznawano je za gorsze, nienadające się do uczestniczenia w życiu społecznym, zawodowym czy politycznym? Niekoniecznie.
CZYTAJ WIĘCEJNa pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź wydaje się być przecież oczywista – jest to po prostu dbanie o odpowiedni wizerunek pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJAktualnie żyjemy w czasach rewolucji technologicznej. Dotyka ona wszystkich obszarów funkcjonowania firm, w tym również obszaru HR. Coraz bardziej dostępne, lepsze, dające nowe możliwości rozwiązania informatyczne zmieniają sposób pracy działów personalnych.
CZYTAJ WIĘCEJEdukacja w Polsce jest tematem nieustających dyskusji – nic dziwnego, każdy z nas ma za sobą pewne doświadczenia szkolne oraz określone poglądy na ten temat.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Małgorzatą Pukropek, psycholog i ekspertką HR Consulting w Antal.
CZYTAJ WIĘCEJ… Zatem wracając do tytułowego pytania, co decyduje dziś o skuteczności HR Business Partnera? Jaka postawa jest determinantem sukcesu?
CZYTAJ WIĘCEJ