Proces budowania zespołu jest niezwykle trudny i pracodawcy niejednokrotnie odnoszą na tym polu porażkę, gdyż nie zdają sobie sprawy z tego, jakie role powinny pełnić poszczególne osoby.
CZYTAJ WIĘCEJDyskryminację pracowników konotujemy zazwyczaj z tą, z której problemem spotkać można się w miejscu pracy. Często jednak zapominamy, że zjawisko to występować może już w początkowych etapach rekrutacji, a konkretniej w momencie tworzenia przez pracodawcę lub rekrutera ogłoszenia.
CZYTAJ WIĘCEJAż 90% rekruterów potwierdza, że panuje obecnie rynek kandydata. Walka o specjalistów trwa, a oni mają coraz większe wymagania. Oprócz atrakcyjnej oferty pracy profesjonalistom zależy na tym, by pracować w miejscu, które cieszy się dobrą opinią.
CZYTAJ WIĘCEJNowoczesne organizacje odkryły, że nośne wideo z hasłem „dołącz do nas” są nie tylko ważnym elementem rekrutacyjnym, ale i wizerunkowym.
CZYTAJ WIĘCEJJeszcze kilka lat temu telefon komórkowy był jednym z atrakcyjniejszych benefitów, który mógł ostatecznie przekonać kandydata do podjęcia decyzji o przejściu do danej firmy. Dziś taki dodatek jest nie tyle nieatrakcyjny, ile zniechęcający. Zwłaszcza dla pracowników ceniących zasadę work&balance.
CZYTAJ WIĘCEJDynamiczny rozwój nowoczesnych technologii w Polsce i na świecie sprawia, że zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów IT stale rośnie…
CZYTAJ WIĘCEJOgłoszenie o pracę to pierwszy element procesu rekrutacji. Ma przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych kandydatów.
CZYTAJ WIĘCEJWśród pracodawców rośnie świadomość, że incydentalne lub doraźne działania związane z promocją marki pracodawcy, nieosadzone w realiach firmowych, nie są w stanie zaspokoić zarówno potrzeb rekrutacyjnych, jak i zapobiegać rotacji czy spadkom zaangażowania pracowniczego.
CZYTAJ WIĘCEJWyobrażenie na temat danej firmy nie powstaje znikąd. To element, który organizacja może umiejętnie kreować i realnie na niego wpływać. Oto składowe, które pomogą zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom i które przyciągną pracowników z innych państw.
CZYTAJ WIĘCEJW ostatnich czasie obserwujemy koleją falę wysypu osób zajmujących się storytellingiem. Z jednej strony oferowane są usługi kreowania historii na potrzeby marketingu czy employer brandingu
CZYTAJ WIĘCEJ