Wydarzenie organizowane z wielkim rozmachem z udziałem wielu charyzmatycznych osobowości w jednym miejscu to jedyna w swoim rodzaju szansa, by zaczerpnąć inspiracji od ludzi sukcesu.
CZYTAJ WIĘCEJKomputer oraz smartfon to podstawowe narzędzia pracy we współczesnym biznesie.
CZYTAJ WIĘCEJCzy Twój dział HR jest gotowy na partnerstwo z działem sprzedaży? Czy dyrektorzy sprzedaży widzą realną wartość we wsparciu ze strony działu HR-u?
CZYTAJ WIĘCEJHR to czasem więcej mózgu, a czasem więcej serca. Sęk w tym, aby wiedzieć kiedy czego użyć.
CZYTAJ WIĘCEJW końcu nadszedł. Nowy Rok. Czas refleksji, podsumowań a dla wielu z nas tworzenia planów na kolejne 12 miesięcy.
CZYTAJ WIĘCEJSą tacy, którzy postanowienia na nowy rok planują już od jesieni, a 1 stycznia jest dla nich tylko sygnałem do startu.
CZYTAJ WIĘCEJWchodzisz do biura, widzisz na biurku dwa dokumenty, oba do Ciebie.
CZYTAJ WIĘCEJEmployer Branding jest modnym tematem. Wielokrotnie jednak we wszystkich rozważaniach i dyskusjach związanych z tym obszarem umyka nam jedna z fundamentalnych kwestii, czyli pytanie na kogo powinniśmy ukierunkować nasze działania.
CZYTAJ WIĘCEJWedług badań firmy ADP jedna trzecia pracowników w Europie (33 proc.) jest niezadowolona z jakości liderów w swoim miejscu pracy.
CZYTAJ WIĘCEJPrawdopodobnie każdy z nas zdaje sobie sprawę ze znaczenia feedbacku w codziennej pracy
CZYTAJ WIĘCEJ