HR NEWS
  • Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik0

    Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić? Rekomendacje czy programy poleceń z powodzeniem wykorzystują już firmy z branż, które od lat zmagają się z niedoborem talentów, czyli

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Kandydaci do pracy czują się ignorowani0

    Aż 8 na 10 ubiegających się o pracę ma wrażenie, że nikt nie przejrzał wysłanej przez nich aplikacji, a tylko co piąty otrzymał informację o przyczynach niezatrudnienia.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Dlaczego kandydaci do pracy nie mówią prawdy?0

    Kłamstwo jest powszechnie stosowane. Występuje ono w różnych sytuacjach w naszym codziennym życiu, także w pracy i podczas rozmów rekrutacyjnych. Dziedzina zajmująca się psychologicznymi przesłankami mówiącymi o nieszczerych zachowaniach to Psychologia kłamstwa.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Rola benchmarkingu w zarządzaniu personelem

    Rola benchmarkingu w zarządzaniu personelem0

    Czy można przeprowadzić badanie opinii pracowników samodzielnie? Można. Czy efektywność personalną firmy można ocenić spoglądając jedynie do wnętrza organizacji? Można. Czy uzyskane w ten sposób wyniki dadzą nam pełny i rzetelny obraz firmy? Niestety

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Chatowanie z prezesem? Czemu nie

    Chatowanie z prezesem? Czemu nie0

    Komunikacja korporacyjna nie musi być nudna. Firmy idą z duchem czasu i zapewniają nowoczesne narzędzia pracy oraz formy komunikowania się. Długie, nudne maile zastępują chaty i emotikony, a korytarzowe pogawędki – aktywne grupy na firmowych portalac

    CZYTAJ WIĘCEJ