Według badań firmy ADP jedna trzecia pracowników w Europie (33 proc.) jest niezadowolona z jakości liderów w swoim miejscu pracy.
CZYTAJ WIĘCEJNa dynamicznie rozwijającym się rynku pracownika mało kto wiąże się z jedną firmą na całe życie, a zmiana pracy co kilka lat – to norma.
CZYTAJ WIĘCEJPrawdopodobnie każdy z nas zdaje sobie sprawę ze znaczenia feedbacku w codziennej pracy
CZYTAJ WIĘCEJPrzez wiele lat pracowałam z działami sprzedaży i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że były to jedne z najciekawszych doświadczeń, jakie miałam okazję zdobyć.
CZYTAJ WIĘCEJLubisz dawać pracownikom szczegółowe instrukcje, a później dokładnie śledzić ich pracę? A może często tracisz czas i nerwy na nanoszenie najmniejszych nawet poprawek na projekty twoich podwładnych, przy czym nadal uważasz, że sam zrobiłbyś to lepiej?
CZYTAJ WIĘCEJNa pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJEB często bywa postrzegany jako lek na wszelkie bolączki firmy i zdaje się przy tym być idealnym rozwiązaniem wszelkich problemów związanych z postrzeganiem przedsiębiorstwa jako pracodawcy. Prawda jest jednak taka, że jest on jednak jedynie doraźny sposób leczenia objawów.
CZYTAJ WIĘCEJPrzypomnij sobie, kiedy ostatni raz ktoś docenił Cię w pracy? W dowolny sposób, mówiąc zwyczajowe „dziękuję, dobra robota”, klepiąc po plecach czy po prostu unosząc kciuk w górę i znacząco kiwając głową.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Małgorzatą Pukropek, psycholog i ekspertką HR Consulting w Antal.
CZYTAJ WIĘCEJ