O tym, że komfort w miejscu pracy realnie oddziałuje na zaangażowanie pracowników, wiadomo nie od dziś. Co na ten temat myślą przedstawiciele najmłodszej generacji pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJWszyscy wiedzą o tym, że występuje, ale wciąż nie mówimy o tym wystarczająco dużo i głośno. Dosięga nas nie tylko w pracy, ale też w szkołach i innych instytucjach. Zawsze powoduje bolesne straty.
CZYTAJ WIĘCEJAż 63,05 proc. Polaków w wieku 18-24 uważa, że wypłata jest dla nich najmniej istotna w pracy – wynika z raportu ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View”. Jakie naprawdę jest pokolenie Z?
CZYTAJ WIĘCEJGeneracja Z w Polsce liczy już ponad 6 mln ludzi. Jakie mają oczekiwania wobec potencjalnych pracodawców?
CZYTAJ WIĘCEJEksperci Great Place to Work® przeanalizowali ponad 32 tysiące opinii pracowników z pokolenia Z
CZYTAJ WIĘCEJJakimi przywódcami, menedżerami i pracodawcami będą przedstawiciele młodszych pokoleń?
CZYTAJ WIĘCEJJak młodzi podchodzą do rozmów kwalifikacyjnych?
CZYTAJ WIĘCEJGeneracja Z to pierwsze pokolenie w miejscu pracy, które nigdy nie było offline.
CZYTAJ WIĘCEJDużo mówi się o osobach młodych na rynku pracy – millenialsach, pokoleniu Z – a niewiele miejsca poświęca się perennialsom, a jak pokazuje świat reklamy, jest to grupa godna uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJAntropolog Brian Solis twierdzi, że „C” nie ma charakteru demograficznego, ale „psychograficzny”.
CZYTAJ WIĘCEJ