Coraz więcej mówi się o tym, że organizacje powinny budować zespoły zróżnicowane pod względem pokoleniowym, płciowym i kulturowym, gdzie każdy traktowany jest z szacunkiem, czuje się ważny i akceptowany.
CZYTAJ WIĘCEJMimo że pakiet medyczny wydaje się być standardem, w rzeczywistości tylko nieliczni pracownicy, głównie z dużych firm, mają do niego dostęp. A przecież to rozwiązanie jest dostępne właściwie dla każdej firmy.
CZYTAJ WIĘCEJNazywani „srebrnym tsunami” – już niemłodzi, ale jeszcze nie seniorzy, urodzeni w latach 1966-1975 Silversi są dyspozycyjni i elastyczni, gdyż na ogół mają już odchowane lub dorosłe dzieci.
CZYTAJ WIĘCEJ14 września 2024 startuje V edycja kampanii społecznej Edurośli „Dni Uczenia się Dorosłych”. Wspominamy o tym nie bez powodu – aktywność edukacyjna dorosłych Polaków w wielu przypadkach kończy się wraz z opuszczeniem murów szkoły lub uczelni, choć nie zawsze jest to (na szczęście!) regułą – a dlaczego? Bo wielu z nas, będąc aktywnymi zawodowo, korzysta
CZYTAJ WIĘCEJPonad połowa osób w środowisku pracy (52%) czuje się przeciążona emocjonalnie, a 48% przyznaje, że czuje się zmęczona ciągłymi zmianami w miejscu pracy. To jedne z wniosków płynących z ogólnopolskiego badania „Presja zmian a emocje i zdrowie psychiczne w środowisku pracy”, zrealizowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bliżej Siebie” przez Grupę ArteMis, pomysłodawcę kampanii. Badanie jest
CZYTAJ WIĘCEJZdrowie pracowników ma ogromne znaczenie dla jakości ich życia oraz aktywności zawodowej i społecznej. Jest cenne również dla pracodawców. Przekłada się na wyniki finansowe firm.
CZYTAJ WIĘCEJRusza ogólnopolskie badanie #TrendyHR!
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z raportem zrealizowanym przez Nuvalu Polska i agencję badawczą SW RESEARCH.
CZYTAJ WIĘCEJKorzystanie z oferty kulturalnej może być remedium na pogarszającą się kondycję psychiczną społeczeństwa. Rusza kampania „Wszystko gra?”!
CZYTAJ WIĘCEJJuż po raz siódmy Agencja Grow wydaje cykliczną publikację raport #TrendyHR.
CZYTAJ WIĘCEJ