Digitalizacja jest obecnie jednym z częściej używanych słów. Na pewno wielokrotnie słyszałeś to pojęcie w pracy: „Musimy postawić na digitalizację” lub „Zaplanujmy strategię digitalową”. Czy słysząc te hasła, masz pewność, że wiesz co dana osoba ma na myśli?
CZYTAJ WIĘCEJJak powinna wyglądać rekrutacja specjalistów od komunikacji zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz?
CZYTAJ WIĘCEJNie ma jednej definicji trudnego kandydata, jest jednak kilka typów, które na to miano zasługują. Największym wyzwaniem jest ten, którego szefostwo, mimo wysokich kosztów zatrudnienia i niełatwego charakteru, chce pozyskać.
CZYTAJ WIĘCEJCzęsto możemy spotkać się z zadaniami matematycznymi do rozwiązania, może to być coś prostego, ale też i bardziej skomplikowane zagadnienia, które sprawdzą naszą umiejętność logicznego myślenia. Niestety nie każdy jest w stanie się z tym uporać.
CZYTAJ WIĘCEJRozmowa kwalifikacyjna bywa kluczowa w procesie rekrutacji. Dlatego warto wcześniej przygotować się do takiego spotkania i opracować odpowiednie pytania, które przedstawią Cię w dobrym świetle.
CZYTAJ WIĘCEJW czasie minuty potrafimy wyartykułować nawet do 175 słów, jednak podczas rozmowy rekrutacyjnej poza dobrym cv, doświadczeniem, to niewerbalne czynniki, takie jak: mowa ciała oraz ubiór, najmocniej przyciągają uwagę rozmówcy.
CZYTAJ WIĘCEJ„By stworzyć efektywny i kreatywny zespół – potrzeba pracowników, którzy mają motywację do pracy i pewne cechy charakteru sprzyjające pracy w zespole. By je odkryć – warto w pewnym momencie rekrutacji odłożyć na bok CV i skupić się na rozmowie z kandydatem” – radzi Aleksandra Pocheć, ekspertka międzynarodowego serwisu pracy MonsterPolska.pl.
CZYTAJ WIĘCEJKiedy najlepiej rozglądać się za pracą? Na co warto zwrócić uwagę pisząc CV? Jakie cechy powinien mieć dobry kandydat? Te i inne pytania zadaliśmy Mateuszowi Kocurowi – Dyrektorowi Działu HR firmy Crowe Horwath, ósmej największej firmy doradczej na świecie.
CZYTAJ WIĘCEJMillenialsi są coraz większą grupą na rynku pracy i już niedługo będą najliczniejszą grupą pokoleniową wśród osób aktywnych zawodowo. To, młode pokolenie znacząco różni się od poprzedniego. Ma inne oczekiwania wobec pracy, szefów czy nawet przestrzeni biurowej.
CZYTAJ WIĘCEJStarbiter to aplikacja mobilna, stworzona w celu wsparcia pracodawców w procesie znajdowania personelu na krótkie zlecenia, trwające od 5 godzin do 5 dni. Aplikacja ułatwia kontakt firm lub organizacji pozarządowych z osobami poszukującymi pracy.
CZYTAJ WIĘCEJ