Współczesny rynek pracy wymaga zarówno kompetencji twardych, takich jak znajomość technologii cyfrowych czy języków obcych, jak i umiejętności miękkich.
CZYTAJ WIĘCEJZ ogromną przyjemnością zapraszamy do udziału w konferencji #HRlove: Prawo HR w praktyce 2024/2025, której mamy zaszczyt być patronem medialnym. Wydarzenie odbędzie się 14 lutego 2025 r. w Poznaniu. Udział w konferencji jest bezpłatny. W wyjątkowy dzień, kiedy podkreślamy wartość relacji, zapraszamy do rozmów o wyzwaniach i najlepszych praktykach w obszarze prawa pracy i HR.
CZYTAJ WIĘCEJKompetencje cyfrowe są nieodzownym elementem, który determinuje nasze życie. Czy polskie firmy są tego świadome?
CZYTAJ WIĘCEJWykształcenie już nie wystarczy, aby wypełnić lukę w umiejętnościach a szansa na awans to dla wielu pracowników główny powód do tego, aby nadal pracować u obecnego pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJTylko ⅓ osób pracujących w Polsce twierdzi, że obecny pracodawca oferuje im możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego. Powodów może być kilka: niektóre firmy szukają w ten sposób oszczędności, inne zaczynają porządkować swoje procesy i dbać o doświadczenia pracowników i pracowniczek.
CZYTAJ WIĘCEJW opinii 63 proc. badanych pewność siebie nie jest cechą wrodzoną, ale można nad nią pracować. Okazuje się, że częściej przekonanie, że można budować własną pewność siebie dotyczy kobiet.
CZYTAJ WIĘCEJBlisko 80 procent managerów grających w szachy w dzieciństwie, uważa, że pozytywnie wpłynęło to na ich późniejszy sukces zawodowy.
CZYTAJ WIĘCEJ14 września 2024 startuje V edycja kampanii społecznej Edurośli „Dni Uczenia się Dorosłych”. Wspominamy o tym nie bez powodu – aktywność edukacyjna dorosłych Polaków w wielu przypadkach kończy się wraz z opuszczeniem murów szkoły lub uczelni, choć nie zawsze jest to (na szczęście!) regułą – a dlaczego? Bo wielu z nas, będąc aktywnymi zawodowo, korzysta
CZYTAJ WIĘCEJChcesz być częścią dyskusji na temat innowacyjności regionu i przyszłości regionalnego ekosystemu innowacji? Zarejestruj się już dziś!
CZYTAJ WIĘCEJDuże organizacje zmieniają się, by dostosować się do nowoczesnych konsumentów i klientów.
CZYTAJ WIĘCEJ