Prawdopodobnie każdy z nas zdaje sobie sprawę ze znaczenia feedbacku w codziennej pracy
CZYTAJ WIĘCEJPonad 60% pracowników zatrudnionych w sektorze SSC/BPO jest otwartych na zmiany zawodowe, również te związane ze zmianą miejsca zamieszkania – wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A.
CZYTAJ WIĘCEJStarzenie się społeczeństwa i „rynek pracownika”, czyli efekt niskiej stopy bezrobocia, sprawiają, że pracodawcy coraz częściej dostrzegają konieczność zatrudniania starszych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJAż 76 proc. osób pracujących w firmach, które dają możliwość pracy zdalnej, korzysta z tego przywileju raz na jakiś czas. Ponad jedna trzecia z nich wykonuje swoje obowiązki z domu nieprzerwanie.
CZYTAJ WIĘCEJNa pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJEB często bywa postrzegany jako lek na wszelkie bolączki firmy i zdaje się przy tym być idealnym rozwiązaniem wszelkich problemów związanych z postrzeganiem przedsiębiorstwa jako pracodawcy. Prawda jest jednak taka, że jest on jednak jedynie doraźny sposób leczenia objawów.
CZYTAJ WIĘCEJPodejście firm do pracowników zaczyna się w Polsce zmieniać. Pracodawcy powoli dostrzegają, że aby zachęcić wykwalifikowaną osobę do współpracy na rzecz ich przedsiębiorstwa, nie wystarczą obietnice wysokich zarobków.
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź wydaje się być przecież oczywista – jest to po prostu dbanie o odpowiedni wizerunek pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJObecnie na rynku pracy utrzymuje się trend, związania się pracownika z firmą na co najwyżej kilka lat.
CZYTAJ WIĘCEJ