Na rynek pracy wchodzą właśnie przedstawiciele nowego pokolenia. Pracodawcą przychodzi się więc zderzyć z pokoleniem Z, czasem nazywanym XD. Czemu XD?
CZYTAJ WIĘCEJTemat Personal Brandingu w wielu firmach powoduje poczucie zagrożenia. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJOd 1 stycznia 2019 wejdzie w życie nowelizacja, dzięki której firmy będą mogły przechowywać dokumentację osobową i płacową w formie elektronicznej.
CZYTAJ WIĘCEJChociaż według większości prognoz gospodarczych, tempo wzrostu PKB w Polsce w 2019 roku ma spowolnić, to przewidywany wzrost płac będzie jednym z najwyższych w całej Unii Europejskiej.
CZYTAJ WIĘCEJPrawdopodobnie każdy z nas zdaje sobie sprawę ze znaczenia feedbacku w codziennej pracy
CZYTAJ WIĘCEJPonad 60% pracowników zatrudnionych w sektorze SSC/BPO jest otwartych na zmiany zawodowe, również te związane ze zmianą miejsca zamieszkania – wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A.
CZYTAJ WIĘCEJStarzenie się społeczeństwa i „rynek pracownika”, czyli efekt niskiej stopy bezrobocia, sprawiają, że pracodawcy coraz częściej dostrzegają konieczność zatrudniania starszych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJAż 76 proc. osób pracujących w firmach, które dają możliwość pracy zdalnej, korzysta z tego przywileju raz na jakiś czas. Ponad jedna trzecia z nich wykonuje swoje obowiązki z domu nieprzerwanie.
CZYTAJ WIĘCEJNa pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJ