Na pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJNie każdy z nas jest prezesem z pokerową twarzą i kotem Alikiem, i nie każdy z nas musi, albo powinien być kierownikiem – nawet, jeśli uparcie o tym śni po nocach i dniach…
CZYTAJ WIĘCEJEB często bywa postrzegany jako lek na wszelkie bolączki firmy i zdaje się przy tym być idealnym rozwiązaniem wszelkich problemów związanych z postrzeganiem przedsiębiorstwa jako pracodawcy. Prawda jest jednak taka, że jest on jednak jedynie doraźny sposób leczenia objawów.
CZYTAJ WIĘCEJPodejście firm do pracowników zaczyna się w Polsce zmieniać. Pracodawcy powoli dostrzegają, że aby zachęcić wykwalifikowaną osobę do współpracy na rzecz ich przedsiębiorstwa, nie wystarczą obietnice wysokich zarobków.
CZYTAJ WIĘCEJOdpowiedź wydaje się być przecież oczywista – jest to po prostu dbanie o odpowiedni wizerunek pracodawcy.
CZYTAJ WIĘCEJObecnie na rynku pracy utrzymuje się trend, związania się pracownika z firmą na co najwyżej kilka lat.
CZYTAJ WIĘCEJPoczątek roku akademickiego to dla wielu studentów moment na poszukiwanie zatrudnienia, stąd w październiku widać ich zwiększoną aktywność na lokalnych rynkach pracy.
CZYTAJ WIĘCEJWynagrodzenie wciąż najważniejsze, relacje coraz bardziej istotne
CZYTAJ WIĘCEJAktualnie żyjemy w czasach rewolucji technologicznej. Dotyka ona wszystkich obszarów funkcjonowania firm, w tym również obszaru HR. Coraz bardziej dostępne, lepsze, dające nowe możliwości rozwiązania informatyczne zmieniają sposób pracy działów personalnych.
CZYTAJ WIĘCEJBudowa nowoczesnego żłobka i przedszkola dla dzieci pracowników Grupy Kapitałowej PGNiG wystartowała w październiku 2018 r.
CZYTAJ WIĘCEJ