W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym procesy fuzji i przejęć są nieuniknionym elementem rozwoju wielu organizacji. Integracja firm i ich kultur organizacyjnych to ogromne wyzwanie, z którym mierzą się działy HR. Od prawidłowo przeprowadzonego procesu zależą później motywacje pracowników, efektywność pracy a nawet rotacje w zespole. Zarządzanie niepewnością jest kluczowe Każda działająca na rynku firma posiada
CZYTAJ WIĘCEJZmiany w organizacjach są dziś tak częstym zjawiskiem, że niejednokrotnie przyjmują status permanentny.
CZYTAJ WIĘCEJZarządzanie zmianą wymaga usunięcia się w cień, pokory, nieustannej refleksji i otaczania się ludźmi lepszymi od nas.
CZYTAJ WIĘCEJNiepewność i ciągła zmiana wymagają lepszego przygotowania menedżerów i umiejętności zarządzania oczekiwaniami, dbania o emocje pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJ